HR Adviseur

Rijksstraatweg 65, 7231 AC Warnsveld, Nederland

Sluit over 20 dagen
95 32-36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

8 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

We zijn volop in ontwikkeling en dat vraagt om een stevige, praktische en betrokken HR-adviseur. Iemand die het leuk vindt om te schakelen tussen adviesgesprekken met het management, medewerkers en de controle heeft op een kloppende personeelsmutatie.

Ben jij die mix van strategisch denker en praktische doener? Dan drinken we graag koffie met je.

Wat ga je doen?
Als HR-adviseur ben je sparringpartner voor het management. Je ondersteunt hen bij uiteenlopende HR-vraagstukken: van verzuim en functioneren tot ontwikkelgesprekken en strategische personeelsplanning. Je helpt bij het bouwen aan een cultuur waarin we elkaar durven aan te spreken én resultaatgericht samenwerken.

Daarnaast zorg je dat de basis op orde is. Je werkt samen met onze HR-administratie en houdt oog voor de uitvoering van processen zoals in-, door- en uitstroom, wijzigingen in dienstverbanden en het naleven van afspraken binnen de CAO SGO. Adviseren en doen gaan bij jou hand in hand.

In het kort:

  • Je adviseert leidinggevenden over personeelszaken, casuistiek, verzuim en teamontwikkeling.

  • Je draagt bij aan een betere aanspreekcultuur en duidelijke HR-structuren.

  • Je ondersteunt bij voorbereiding op crisis- of noodsituaties, zoals de inzet van personeel tijdens gezondheidscrisissen.

  • Je bewaakt HR-processen, van het opstellen van een arbeidsovereenkomst tot het doorvoeren van een functiewijziging.

  • Je denkt mee over resultaatgericht werken en de flexibiliteit van functies in een veranderende organisatie.

  • Je werkt samen met collegas binnen HR aan beleid en uitvoering.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding in de richting van HRM;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als HR-Adviseur;
  • Minimaal 32 uur per week beschikbaar vanaf uiterlijk 1 september 2025;
  • Een maximum uurtarief van 95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en Fee Flextende HBO opleiding

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur in een complexe of publieke organisatie.
  • Aantoonbare werkervaring met de wet- en regelgeving op HR gebied.
  • Kennis van de (administratieve) HR-processen en systemen (YouForce).
  • Affiniteit met themas als aanspreekcultuur, organisatieontwikkeling en wendbaar organiseren.
  • Bekendheid met de CAO SGO of de bereidheid je daarin snel in te werken.

Competenties

  • Doorzettingsvermogen
  • Resultaatgericht werken
  • Organiseren
  • Analyserend vermogen

Organisatie en team

GGD Noord- en Oost-Gelderland (NOG) is de gemeentelijke gezondheidsdienst van 22 gemeenten in onze regio. Wij bieden alle inwoners actief een gezond houvast. Met onze gezamenlijke kennis zetten wij ons in voor het bewaken, beschermen en bevorderen van de gezondheid van de inwoners. Dit doen we met aandacht voor een gezonde fysieke en sociale leefomgeving en een goede mentale gezondheid voor iedereen. Aandacht voor gezondheid brengt ons samen. Zo maken wij het verschil in onze regio.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 2 september 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 29 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 90,-. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma tm vrij.

Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur