Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Functioneel beheerder

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00
32 uur Friesland

Begindatum:

10 mei 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

32 uur

Publicatiedatum:

29 mrt 2024

Opdracht omschrijving

Voor het team Informatisering en Automatisering (I&A) zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder voor 32 uur per week.

De gemeenten Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel werken sinds 2016 samen via een gemeenschappelijke regeling met de naam Werkmaatschappij 8KTD.

Op dit moment is de organisatie druk bezig met het ontvlechten van deze werkmaatschappij en de opbouw van twee nieuwe gemeentelijke organisaties. Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel gaan namelijk per 1 januari 2025 zelfstandig verder. 

Bijna alle gemeentelijke taken zijn ondergebracht in de Werkmaatschappij 8KTD. Ook op het vlak van Informatisering en Automatisering (I&A) is een groot aantal middelen samengevoegd. Zo is er één infrastructuur en zijn er tal van apllicaties geïntegreerd. In het kader van ontvlechting moet I&A de software, infrastructuur en beheersprocessen voor beide gemeenten ontvlechten om zo op 1 januari 2025 weer te kunnen functioneren als twee zelfstandige gemeenten.

Wat ga je doen?
In onze gemeenten werken de functioneel beheerders binnen de verschillende teams. Op dit moment zijn we bezig om tot een meer eenduidige uitvoering het functioneel beheer te komen waarbij oog is voor de specifieke aspecten binnen de teams. Dit is ook van belang in het kader van de ontvlechting van de werkmaatschappij.

Ten behoeve van de dagelijkse uitvoering van het werk en de ontvlechting is er veel aandacht voor het aanschaffen, optimaliseren en vervangen van diverse applicaties zoals vervanging van het zaaksysteem, een nieuwe applicatie Corsa/Liber en Validsign, Xential en Sim. Daarnaast speelt dat we onze telefooncentrale gaan vervangen en ZIvver gaan optimaliseren.

Als Functioneel Beheerder vervul je een sleutelrol bij het inrichten, beheren en verbeteren van processen binnen applicaties. Je bent de linking pin tussen de gebruikers en de systemen. Jouw werk zal voor 20% bestaan uit aanpassen van de inrichting en 80% uit het maken en geven van instructies.  Er is veel contact met leidinggevenden en medewerkers uit de teams in de organisatie.

Verantwoordelijkheden

Wie zoeken wij?
Wij zoeken een Functioneel Beheerder die voldoen aan de onderstaande kriteria:

  • Je bent pro-actief signalerend en onderneemt zonodig acties;

  • Je werkt secuur en planmatig;

  • Je bent analytisch en resultaatgericht;

  • Je bent gericht op het optimaliseren van de applicaties;

  • Je bent communicatief en werkt graag samen met anderen;

  • Je bent erop gericht het maximale uit je eigen werk te halen en anderen daartoe te stimuleren.

De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 mei 2024 tot en met 31december 2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week. De gesprekken vinden plaats in week 16, wij vragen hiermee rekening te houden.

U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie (blijkt uit cv).

De kandidaat beschikt over een afgeronde Hbo-opleiding (blijkt uit cv).

De kandidaat is in het bezit van een BISL foundation certificaat.

De kandidaat heeft ervaring met het ontwikkelen en geven van trainingen aan nieuwe en bestaande gebruikers binnen de gemeente.

De kandidaat bezit de volgende certificaten: "Vakopleiding Functioneel Beheer", "Information Security Foundation" en "Business Information Management".

De kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

40 %

De kandidaat is een teamplayer en beschikt over een gezonde dosis humor.

40 %

De kandidaat is geïnteresseerd is artificial intelligence.

20 %

De kandidaat is in het bezit van een rijbewijs.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Functioneel beheerder die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.