Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Technisch projectleider Civiele Techniek

Gemeente Zutphen

's-Gravenhof 2, 7201 DN Zutphen, Nederland

Sluit over 4 dagen
100 24 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

21 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De gemeente Zutphen werkt aan de afronding van de wijk Noorderhaven. Op een deel van bedrijventerrein De Mars aan de noordzijde van het station heeft de gemeente de wijk Noorderhaven gerealiseerd. Hier zijn ruim 1.000 woningen gerealiseerd in een wijk met een stedelijk karakter. De gemeente werkt met een toegewijd team aan de realisatie van de wijk en is nu bezig met de afronding van de wijk. De laatste woningen zijn opgeleverd en de gemeente werkt aan het woonrijp maken van de gebieden Zwaanpark, Stationsplein en aan het optimaliseren van de openbare ruimte en verkeersstructuur. Daarnaast werkt de gemeente aan het vernieuwen van de verlichting in de Kostverloren- en Marstunnel en aan de afronding van de haven. De gemeente zoekt een technisch projectleider Civiele Techniek.

Verantwoordelijkheden van de technisch projectleider zijn:

  • het aansturen van de technische ontwerpen van de openbare ruimte,
  • aanvragen van benodigde vergunningen,
  • uitzetten en coordineren van aanbestedingen en benodigde onderzoeken,
  • directievoerder van werkzaamheden,
  • aansturen van toezichthouder en tekenaar
  • bewaker van kwaliteitsniveau openbare ruimte Noorderhaven ,
  • afstemmen met adviseurs beheer en groen binnen de gemeente,
  • zorgen voor een overdracht van gerealiseerde openbare ruimte aan beheer.
  • adviseur voor projecten verlichting onderdoorgangen en werkzaamheden haven.

Eisen

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen telefoon en laptop;
  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als zelfstandig technisch projectleider civiele techniek;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor nivea;
  • Een maximum uurtarief van 100,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee Flextender.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring als zelfstandig technisch projectleider civiele techniek (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring als kwaliteitsbewaker en coordinatormet de realisatie van kwalitatief hoogwaardige projecten in de openbare ruimte in een stedelijke omgeving (Benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het zelfstandig coordineren van benodigde werkzaamheden voor integrale gebiedsontwikkeling (Benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met veeleisende bewoners en stakeholders in gebied (15 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Doorzettingsvermogen
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Assertiviteit
  • Besluitvaardigheid
  • Organiseren
  • Kritisch
  • Plannen en organiseren

Organisatie en team

Gemeente ZutphenWij zijn gepassioneerd, ondernemend en creatief. We omarmen duurzaamheid en inspiratie, en koesteren ons rijke verleden met trots. Bij ons staat goede dienstverlening centraal. We zijn er voor de Zutphense samenleving en stimuleren de betrokkenheid en samenwerking van onze inwoners. Werken voor de gemeente Zutphen betekent werken in een prachtige en inspirerende omgeving. We zijn trots op onze historische middeleeuwse binnenstad, de IJssel en de Berkel en talloze vijvers en grachten, de wijken, de parken en het dorp Warnsveld. Bij een gemeente werk je in een politiek-bestuurlijke omgeving. Dit betekent dat je te maken krijgt met wisselende prioriteiten en samenwerkt met verschillende groepen mensen. Je hebt de taak om zorgvuldig om te gaan met publieke middelen en soms moet je je weg vinden in wat ingewikkelde procedures. Het mooie van dit werk is, dat wat je doet vaak direct bijdraagt aan de Zutphense samenleving. Zutphen zet in op diversiteit en inclusie. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft, van wie je houdt, wat je fysieke kenmerken zijn, hoe oud je bent, wat je gender is of wat je culturele achtergrond is. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor onze gemeente!

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 31 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen apparatuur. Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert. Gemeente Zutphen hecht waarde aan maatschappelijk verantwoord ondernemen. In dat kader is sociaal aanbesteden en daarmee Social Return onderdeel van het duurzame Voor deze aanbesteding past de inschrijver SROI toe ter waarde van 1% (ZZP) of 2% (detacheringsbureau) indien de opdracht >75.000,- passeert. Social Return is een menukaart van 3 onderdelen: Sociale inkoop, maatschappelijke activiteiten en arbeidstoeleiding mogen ingezet worden als sociaal rendement (de beoordeling daarvan wordt gedaan door de SROI-adviseur van de gemeente Zutphen). Een combinatie van deze mogelijkheden voor de inzet van Social Return is ook toegestaan. De nadere invulling van de Social Return verplichting is binnen de beschreven mogelijkheden vrij en vindt altijd plaats in overleg met de adviseur SROI van de gemeente Zutphen. Binnen zeven kalenderdagen na definitieve gunning van de opdracht moet de opdrachtnemer contact op nemen met de adviseur SROI. Contactgegevens worden direct na gunningverstrekt. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 23 juli 2025 09:00 de vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 24 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 28 juli 2025, 9:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur