In verband met het organiseren van de Verkiezingen en de implementatie van een nieuwe ICT-applicatie zijn we op zoek naar een collega die zorgt dat het werk aan de balie en in de burgerlijke stand gewoon doorloopt.
Je werkzaamheden zijn divers, daarom zijn we op zoek naar een ervaren medewerker burgerlijke stand. Wij hebben geen behoefte aan invulling op front office burgerzaken. Je hebt een open en servicegerichte houding en kunt je goed verplaatsen in inwoners en hun diverse achtergronden. Je bent stressbestendig, oplossingsgericht en digitaal vaardig. Je werkt zorgvuldig en spreekt en schrijft correct Nederlands. Je communiceert moeiteloos met klanten en hebt uitstekende sociale vaardigheden.
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden vertrouwen, kracht en nabijheid. De werksfeer is open en prettig en onze cultuur is informeel. Met zon 400 collegas werken we voor en met ongeveer 67.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Als organisatie willen we op de hoogte zijn van wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen. We juichen het toe als je daaraan je eigen perspectief en waarde toevoegt en verwelkomen dus iedereen met de juiste ervaring en eigenschappen voor de functie. Waar je wieg ook heeft gestaan, wat ook je achtergrond, levensstijl of geloof is, of je nou topsporter bent of een beperking hebt, of allebei, als je je herkent in het profiel, solliciteer! In Zeist werk je vanuit je eigen verantwoordelijkheid en word je ondersteund door de organisatie, zodat je als mens en als professional blijft groeien. We zijn niet op zoek naar een perfecte medewerker, maar iemand die zijn kwaliteiten, rafelrandjes en zelfkennis wil inzetten om met humor en lef uitdagingen te lijf te gaan.
Het team Publiekszaken bestaat uit 40 medewerkers verdeeld over burgerzaken, het klantcontactcentrum en receptie. We verwachten best veel van je, maar dat doe je uiteraard niet alleen! Je komt te werken in een leuk en gedreven team. Samen met je collegas werken we aan de doorontwikkeling van onze dienstverlening waarbij verbinding maken en vertrekken vanuit de ander altijd centraal staat.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 8 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
De gemeente stelt een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verplicht. De VOG moet binnen 4 weken na de start worden aangeleverd bij Flextender. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 2 juli 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 3 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 4 juli 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.
CV-eisen: Maximaal 3 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Flextender brengt voor deze opdracht 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.