Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker personeels- en salarisadministratie

Dorpsstraat 1, 9551 AB Sellingen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 32 Groningen

Begindatum:

1 mei 2023

Einddatum:

31 aug 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

28 feb 2023

Omschrijving van de opdracht
Wij zijn op zoek naar iemand die zelfstandig kan helpen op de personeels- en salarisadministratie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor alles wat te maken heeft met onze flexibele schil. Je bewaakt de termijnen van deze contracten en zorgt voor een juiste dossieropbouw. Voor de medewerkers die bij ons vast in dienst zijn verwerk je mutaties voor de salarisadministratie, stel je arbeidsovereenkomsten op, verzorg je correspondentie, beantwoord je vragen en behandel je verzoeken en voer je onze regelingen uit.

Eén ding kunnen we je sowieso beloven: je werkweek zit vol afwisseling. Zo draag je iedere maand bij aan het tijdig betalen van de salarissen en alles wat er mee te maken heeft. Je draait volledig mee in het team HRM. Deze bestaat uit de 3 HR adviseurs Sietze, Lianne en Moniek. Daarnaast zijn er drie collega’s op de personeel- en salarisadministratie: Veronika, Ilonka en Ferona.

De sfeer in het team is heel prettig. We gaan informeel met elkaar om en hebben hart voor elkaar en voor ‘de zaak’. Daarnaast houden we van humor tussen de serieuze zaken door.

Kandidaatomschrijving

Wat breng je mee?

  • Je hebt een relevante opleiding op MBO/ MBO+ niveau succesvol afgerond en beschikt over minimaal 3 jaar relevante ervaring in een soortgelijke functie bij een gemeentelijke organisatie.

  • Ook beschik je over ruime kennis van de cao gemeenten en relevante wetgeving.

  • Je bent dienstverlenend ingesteld en vormt het gezicht en aanspreekpunt voor medewerkers, HR-collega’s en leidinggevenden.

  • Je werkt met grote nauwkeurigheid.

  • Je bent een positief, open, eerlijk en servicegericht ingesteld persoon.

  • Je weet van aanpakken maar durft ook om hulp te vragen.

  • Je kunt goed relativeren en je kunt humor op zijn tijd goed waarderen.

Eisen

  • De kandidaat heeft een afgeronde MBO/MBO+ opleiding

  • Uit CV moet blijken dat de kandidaat minimaal 3 jaar werkervaring heeft in een soortgelijke functie bij een gemeente

Gunningscriteria

  • De kandidaat heeft kennis en ervaring met Centric (MotionPro/Motion)

  • Uit CV moet blijken dat de kandidaat een kennis met de Cao gemeenten heeft

  • Uit CV moet blijken dat de kandidaat kennis van de relevante wetgeving heeft.

Interviewplanning

De gesprekken staan op 21 maart gepland.

Toelichting op rooster

Flexibel

Dienstencategorie

Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.