Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland
Begindatum:
2 okt 2023Einddatum:
31 dec 2023Uren per week:
32Publicatiedatum:
13 sept 2023Omschrijving van de opdracht
Als ervaren P&O adviseur versterk jij tijdelijk ons P&O team bij Novatec. Onderstaand takenpakket kan wijzigen qua taken en omvang inhuur naar mate de inzetbaarheid van onze huidige collega toeneemt.
Je krijgt een prachtige spilfunctie binnen ons sociaal ontwikkelbedrijf Novatec. Je gaat je bezighouden met alle personele aspecten van de ruim 400 collega’s die bij of via Novatec werkzaam zijn en met de verdere groei van dit bedrijf op het gebied van personeel en organisatie.
Concreet richt je je op:
Adviseren en ondersteunen over de toepassing van HR-instrumenten voor de diverse doelgroepen die bij Novatec werkzaam zijn;
Adviseren en ondersteunen bij personele vraagstukken bij die doelgroepen;
Toetsen en evalueren op de naleving van kaders, richtlijnen en regelgeving;
Adviseren over en uitvoering geven aan taken op het gebied van rechtspositie en arbeidsvoorwaarden;
Voorstellen doen aan de bedrijfsmanager Novatec voor Novatec specifiek personeelsbeleid;
Voorbereiden van en participeren in de onderdeelcommissie Novatec van de gemeente brede OR ter ondersteuning van de bedrijfsmanager Novatec
Het is een dynamische baan waarin geen dag hetzelfde is en waarin je echt van betekenis kunt zijn.
Je ondersteunt de werk- en jobcoaches om hun rol ten aanzien van personeel goed in te vullen, zonder deze over te nemen. Je bent de initiatiefnemer van de verschillende smt's. Schakelen in niveaus is een vereiste in de functie: dan zit je (samen met de werkcoach) met een medewerker in gesprek, en vervolgens zit je met de directeur om tafel over een voorstel dat je hebt geschreven. Snel inspringen op excessen hoort ook bij je baan, natuurlijk samen met de job- en werkcoaches en waar nodig de directeur Novatec.
Het werken met onze doelgroepen betekent dat we grotendeels op onze locatie in Tolbert werken. In 2025 verhuizen we naar een nieuw pand op het Leeksterveld. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Voor deze opdracht gaan we er van uit dat je tenminste drie dagen per week op locatie in Tolbert bent.
Kandidaatomschrijving
Je hebt HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur via een afgeronde opleiding op gebied van P&O;
Je hebt ervaring in het toepassen van CAO’s, bij voorkeur met de CAO’s Sociale werkvoorziening en / of CAO Aan de slag;
Je hebt kennis van wetgeving ten aanzien van arbeidsomstandigheden en duurzame inzetbaarheid;
Je hebt relevante werkervaring in ons vakgebied;
Je hebt affiniteit en ervaring inzake werken met doelgroepen, zodat je goed verbinding weet te maken en kunt helpen;
Je hebt een actieve, enthousiaste, stevige persoonlijkheid waardoor je op alle niveaus van ons bedrijf weet te schakelen;
Je hebt de sensitiviteit om te weten waar je moet handelen zodat problemen voorkomen worden en de flexibiliteit om in te spelen op wat zich op dat moment aandient.
Daarnaast gelden voor alle medewerkers de kerncompetenties: humor, lef, samen en vertrouwen.
Eisen
Minimaal HBO opleiding
Minimaal 7 jaar werkervaring als P&O adviseur
Affiniteit met het werken met speciale doelgroepen zoals sociale werkvoorziening
Gunningscriteria
Ervaring met het werken met speciale doelgroepen zoals sociale werkvoorziening
Je hebt ervaring in het toepassen van CAO's
Je hebt ervaring in het realiseren van verbeteringen binnen P&O
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.