thumbnail
thumbnail

Beheerder / kartrekker optimalisatie financiële administratie

Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110
36 Groningen

Begindatum:

2 okt 2023

Einddatum:

31 dec 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 sept 2023

Omschrijving van de opdracht
Je hebt een sleutelrol in de verbinding tussen onze inhoudelijke teams, de andere financieel beheerders en administratief medewerkers en de financieel adviseurs.  

Het betreft een mooie positie om de komende periode met ons mee te werken in verdere optimalisatie en werking van onze financiële administratie.  

Je krijgt een drieledige rol die zich richt op 1. zorgdragen voor een goede inrichting en werking van de financiële administratie, 2. totstandkoming van rapportages en 3. goede ondersteuning voor het ondersteunende domein. 

Goede inrichting en werking van de financiële administratie  

Je draagt (mede) zorg voor optimalisatie van inrichting en werken van de administratie en zorgt voor heldere informatie over goede verwerking van gegevens. Je bewaakt de kwaliteit en het overzicht van de administratie, signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen. Je werkt ook actief mee aan de realisatie van die verbetervoorstellen en hebt daarbij een trekkersrol richting de andere collega's van de financiële administratie in nauwe aansluiting met de financieel adviseurs.  

Totstandkoming van rapportages 
Met je collega financieel beheerders zorg je voor totstandkoming van tussentijdse rapportages en het opstellen van de p&c documenten. Daarbij zorg je voor een goed bijbehorend controledossier voor onze accountant. Ook interne controlewerkzaamheden kunnen daar deel van uitmaken, welke weer aanleiding vormen voor optimalisatie. 

Goede ondersteuning voor het ondersteunende domein 
In aanvulling op bovenstaande, wat onze hele administratie omvat, vorm je een tandem met de financieel adviseur gericht op het ondersteunend domein. Je bereidt de gesprekken met budgethouders voor en ondersteunt in budgetbewaking. Je levert financiële informatie die helpt in goede sturing en beantwoordt financiële vragen op jouw terrein. Je toetst op de uitvoering van onze financiële regelingen.  

We werken grotendeels hybride, waarbij we thuis werken afwisselen met ontmoeting en overleg op één van onze werklocaties. De basislocatie van het team Financiële administratie is Marum.  

Kandidaatomschrijving
We zoeken een tijdelijke collega die een aanvulling is op ons huidige team. Basiseisen zijn dat jij een Hbo werk- en denkniveau meeneemt, bij voorkeur op basis van afgeronde opleiding(en) in een financieel-economische richting en dat je minstens drie jaren succesvolle ervaring hebt in een beheerrol- en/ of verbeterrol van de financiële administratie, in samenspel met budgetverantwoordelijken en accountant.  

Je hebt in jouw werkervaring laten zien dat je zelfstandig een goede administratie kunt voeren en actief bij kunt dragen aan een goede planning & controlcyclus. Tot slot ben jij iemand die een pro-actieve rol inneemt richting je directe collega’s, de financieel adviseurs en de teams die budgetverantwoordelijkheid hebben.  

Je hebt bewezen ervaring met financiële applicaties en bij voorkeur met ?Pink/Civision dat wij gebruiken. Ook ben je handig met excel. Tot slot is het een must dat je tenminste vijf jaar financiële ervaring hebt opgedaan bij één of meer decentrale overheden (gemeente, provincie, gemeenschappelijke regeling) en goed ingevoerd bent in het besluit begroting en verantwoording (BBV) dat daarbij hoort.  

Daarnaast gelden voor alle medewerkers de kerncompetenties: humor, lef, samen en vertrouwen. 

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Beheerder / kartrekker optimalisatie financiële administratie die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.