Begindatum:
1 aug 2025Einddatum:
1 feb 2026Uren per week:
20 uur per weekPublicatiedatum:
19 jun 2025Voor de afdeling Publiekscentrum van de gemeente Waadhoeke zoeken wij tijdelijk een dienstverlenende, accurate en klantgerichte medewerker front-office Burgerzaken. In deze functie ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners aan de publieksbalie en zorg je voor een professionele en efficiënte afhandeling van aanvragen en registraties.
Deze tijdelijke inhuur is bedoeld om het team Burgerzaken extra te ondersteunen in een periode van verhoogde werkdruk, onder andere door de aankomende verkiezingen. Er is behoefte aan een collega die snel inzetbaar is, flexibel meebeweegt met piekmomenten, en de reguliere taken van het front-office team zelfstandig kan oppakken.
Let op: Deze opdracht is niet beschikbaar voor ZZP'ers vanwege de regelgeving rondom de Wet DBA. We kunnen alleen kandidaten overwegen die via een detacheringsbureau werken (in loondienst).
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit: