Teammanager Leefomgeving

Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland

Sluit over 8 dagen
€ 135,00 24 tot 36 Friesland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

24 tot 36

Publicatiedatum:

19 jun 2025

Als Teammanager van de teams Wijk- en Accountmanagement, Ingenieursbureau en Bedrijfsbureau Leefomgeving geef je leiding  leiding aan drie teams die een cruciale rol spelen in de ondersteuning en ontwikkeling van de fysieke leefomgeving. Je zorgt voor een sterke verbinding tussen strategie en uitvoering en draagt bij aan een effectieve en integrale werkwijze binnen het domein Leefomgeving.

Je draagt zorg voor de vertaling van (organisatie)doelen naar tactische plannen en concrete acties binnen jouw teams. Je stelt de collega's in staat optimaal hun werk uit te voeren, waarbij je stuurt en faciliteert op samenwerking, kwaliteitsborging en efficiënte uitvoering van projecten en processen,  binnen je en het domein Leefomgeving. Je teams spelen een belangrijke rol in facilitering van en werken in een goed afgestemde, geplande samenwerking tussen teams in het domein Leefomgeving. Hier ligt binnen je teams en het domein voor jou als verantwoordelijk manager een belangrijke opdracht.

In deze rol borg je de aansluiting van de teams op de organisatiedoelen. Je koppelt de koers en leidende principes van de organisatie aan het werk van de teams en communiceert helder over de impact van veranderingen. Door jouw voorbeeldgedrag en actief leiderschap motiveer je collega's om verantwoordelijkheid te nemen en zich professioneel te ontwikkelen. 
Je bevordert een lerende organisatiecultuur waarin collega's eigenaarschap tonen en samenwerken aan kwalitatieve en efficiënte oplossingen voor complexe vraagstukken.

Je zult de functie vervullen tot er een structurele nieuwe Teammanager in de rol start. Gezien de aard van de werkzaamheden is deze opdracht niet geschikt voor Zzp- ers.

Je bent verantwoordelijk voor:
-    Het functioneren van je teams, PIOFACH taken;
-    De samenwerking tussen jouw teams onderling en andere teams binnen domein Leefomgeving;
-    De ontwikkeling van structuren om planning, capaciteit en samenwerking te bevorderen en te faciliteren;
-    Je stuurt op de realisatie hiervan;
-    Budgetten van je teams.
 

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juli tot en met 1 oktober 2025 voor minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd, wanneer wij niet tijdig een structurele teammanager weten aan te nemen. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal 3 jaar ervaring in de functie van Manager bij een overheidsorganisatie en aantoonbare affiniteit met het domein Leefomgeving.
Minimaal een afgeronde hbo opleiding
30 %
Minimaal een afgeronde hbo opleiding
40 %
Ervaring binnen een gemeente
30 %
Ervaring binnen het domein Leefomgeving
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur