Frontdeskmedewerker Burgerzaken

Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 32 - 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

3 jul 2025

Omschrijving

IntroductieBen jij gastvrij, klantgericht en op zoek naar een baan met betekenis? Wij zoeken een enthousiaste frontoffice medewerker burgerzaken! Van rijbewijzen tot geboortes, van verhuizingen tot reisdocumenten jij bent het aanspreekpunt voor onze inwoners. Wil jij het verschil maken aan de balie en zorgen voor een prettige, professionele dienstverlening? Lees snel verder en ontdek jouw nieuwe uitdaging!

Wie zijn wij?Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.

Taken en verantwoordelijkheden

Als frontoffice medewerker burgerzaken ben jij het gezicht van onze gemeente. Jij zorgt ervoor dat inwoners zich welkom voelen en snel geholpen worden.

  • Je beoordeelt en verwerkt aanvragen voor rijbewijzen en reisdocumenten.

  • Je houdt scherp in de gaten of alle documenten kloppen, volledig zijn en niet vervalst.

  • Je verwerkt verhuizingen, aanvragen voor een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) en verstrekt gegevens uit de Basisregistratie Personen (BRP).

  • Naast je werk aan de balie verricht je ook andere taken binnen het brede vakgebied van burgerzaken.

Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en plezier in je werk staan voorop. Jij maakt het verschil in de ervaring van onze inwoners!

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als frontoffice medewerker burgerzaken van een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken;
  • Aantoonbare werkervaring met MS office in de afgelopen 3 jaar;
  • Woonachtend binnen een maximale afstand van 50km vanaf Twello;
  • Kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na 12 maanden kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur);
  • Aantoonbare afgeronde NVVB opleidingen;
  • Beschikbaar ook op de maandag avonden gedurende gehele opdracht.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als frontoffice medewerker burgerzaken van een gemeente; (50 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met Centric Burgerzaken in de afgelopen 3 jaar (50 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Klantgericht
  • Luisteren
  • Resultaatgericht werken
  • Samenwerken
  • Assertiviteit
  • Besluitvaardigheid
  • Kritisch
  • Plannen en organiseren
  • Nauwkeurigheid

Organisatie en team

Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor alle inwoners.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 10 juli 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 8 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur