Consulent Werk

Hietweideweg 20, 7391 XX Twello, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 24 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 nov 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 jun 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Werken bij de gemeente Voorst is werken in een open en informele sfeer. Door onze kleinschalige organisatie zijn de lijnen kort en liggen de verantwoordelijkheden laag. We voelen ons betrokken en verantwoordelijk voor ons werk. Onze medewerkers maken het verschil in onze dienstverlening – en jij straks ook! Bij ons schrijven we geen dikke rapporten, maar stropen we onze mouwen op en gaan we samen uitdagingen aan. Werken voor de gemeente Voorst betekent werken voor álle inwoners.

Omschrijving van de opdracht
Als consulent werk begeleid je inwoners die (tijdelijk) zijn aangewezen op de Participatiewet. Jij kijkt verder dan alleen regels: je kijkt naar mensen. Vanuit oprechte betrokkenheid voer je gesprekken over wensen, kwaliteiten en mogelijkheden. Je onderzoekt samen met de inwoner wat er nodig is om aan het werk te gaan, deel te nemen aan activering of passende dagbesteding. Is werk (nog) niet haalbaar? Dan stel jij een persoonlijk plan op en zet je een passend traject in gang. Je volgt de voortgang, stuurt bij waar nodig en werkt hierbij nauw samen met je team en de vakgroepen bedrijfsvoering en inkomen. Jij hebt de regie, maar doet het nooit alleen.

Als consulent werk kun je echt iets betekenen voor de inwoners, bij een gemeente die jou waardeert. Binnen het team participatie staan collega’s voor je klaar als je hulp nodig hebt en je boekt samen successen.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  2. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;

  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als consulent werk;

  4. Kandidaat is bereid om op locatie te werken (Benoem dit duidelijk in het cv).

Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau in de richting van social work (30 punten);

  2. Aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met Suite (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten);

  4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als consulent werk (30 punten);

  5. Kandidaat is woonachtig in een straal van 50 kilometer van Voorst (Benoem dit duidelijk in het cv) (20 punten).

Competenties

  • Aanpassingsvermogen

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)

  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)

  • Klantgericht

  • Luisteren

  • Doorzettingsvermogen

  • Resultaatgericht werken

  • Samenwerken

  • Overtuigen

  • Besluitvaardigheid

  • Organiseren

  • Kritisch

  • Analyserend vermogen

  • Plannen en organiseren

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Door de professional zelf geschreven motivatie.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:
Is hybride werken mogelijk: In overleg is het mogelijk, wens zo veel mogelijk op locatie.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 1 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 25 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. ingehuurde professionals krijgen een laptop en/of telefoon vanuit gemeente Voorst. Dit is ook het geval bij ZZP’ers.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. 

Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Voorst  mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Voorst . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Voorst  merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur