Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Hands-on administratieve ondersteunende vastgoedbeheerder

Dr. Reilinghplein 1, 4141 DA Leerdam, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

5 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je wordt lid van Team vastgoed en gaat het team ondersteunen bij administratieve zaken, plannen van klein onderhoud en ad-hov reparaties. Voor de huidige vastgoedbeheerders wordt jij het spin in het web . Je verleend opdrachten naar aannemers en onderhoudspartijen. Je helpt hun ondersteunen waar je kan bij het uitzetten van het dagelijks werk en storingen. Je bewaard het overzicht en regelt processen. Natuurlijk heeft dit alles een doorloop, dat leg je vast in een plan voor de toekomst dat jouw opvolger in VHL verder uitvoert.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop; in verband met cyberveiligheid mag dit niet bij VHL, er moet gebruik gemaakt worden van telefoon en laptop die de gemeente verstrekt;
  • Op korte termijn beschikbaar voor 4 dagen per week van 09.00 uur tot 17.00 uur (gefaseerd starten is bespreekbaar);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op met vastgoedbeheer bij een gemeente;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met vastgoed gerelateerd onderhoud (Benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Plannon (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Axxerion (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met O-Prognose (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (10 punten).

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Teamspeler: je kent het belang van samenwerken en je bent consensus en handelt daar naar
  • Zelfstandig, neemt initiatief en toont lef;
  • Uitmuntende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Organisatietalent: zorgdragen voor structuur en overzicht, ook in drukke of uitdagende situaties;

Organisatie en team

De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit. Binnen het team Beheer openbare ruimte is subteam vastgoed actief op het gebied van vastgoedbeheer. Je standplaats wordt Vianen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever worden - op korte termijn - gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen z.s.m. bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 9 juli 2025, 09:00. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot vrijdag 11 juli 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur