Klantmanager Schulddienstverlening

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 36 Noord-Brabant

Begindatum:

14 apr 2025

Einddatum:

14 jul 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 mrt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving van de opdracht
Als klantmanager Schulddienstverlening ben je verantwoordelijk voor je eigen caseload. Jij bent het aanspreekpunt voor alle inwoners van Veldhoven en Waalre met financiële problemen, schuldeisers en instanties. Concreet betekent dit dat jij:

  • Intake-, vroegsignalerings- en coachingsgesprekken voert om schuldenproblematiek te signaleren en achter de kern van het probleem te komen;

  • Situaties beoordeelt en een plan van aanpak opstelt waarbij de zelfredzaamheid van de inwoner gerespecteerd en gestimuleerd wordt;

  • Bemiddelt in crisissituaties om uithuiszetting en afsluiting van nutsvoorzieningen te voorkomen;

  • Samenwerkt met andere klantmanagers, instanties en schuldeisers, nazorg verricht en monitort om te zorgen dat het plan van aanpak goed wordt uitgevoerd;

  • Ieder schuldhulpverleningstraject zorgvuldig vastlegt aan de hand van rapportages en beschikkingen (we werken met Allegro en RIS)

  • WSNP-verklaringen opstelt als dit nodig is;

  • de budgetbeheerder ondersteunt, Vtlb-berekening maakt, de financiële huishouding van de inwoner op orde brengt en de inwoner activeert om aan de slag te gaan met het oplossen van schulden;

  • zorgt voor een goede informatievoorziening, positionering en profilering van Schulddienstverlening.

Kandidaat omschrijving

  • Je hebt ervaring als schulddienstverlener (fase 1 en 2);

  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Allegro en RIS;

  • Je kunt een integraal beeld opbouwen van de situatie op de verschillende leefgebieden en je hebt hierbij aandacht voor de
       zelfredzaamheid van de inwoner;

  • Je bent sterk in het voeren van gesprekken en je hebt een mensgerichte aanpak.

Eisen

  1. De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen).

  2. Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.

  3. Het maximum uurtarief is €85.

Gunningscriteria

  1. HBO Bijvoorbeeld HSAO, Sociaal Juridische Dienstverlening;
    Weging: 15 %

    • HBO (10 %)

    • HBO+ (15 %)

  2. Hoeveel jaar werkervaring: 3
    Weging: 10 %

    • 3 jaar (5 %)

    • meer dan 3 jaar (10 %)

  3. Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
    Weging: 25 %

  4. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
    In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
    Weging: 25 %

Let op!: Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA.
Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.