Wijkmanagement Ondersteuner

Roosendaalseweg 4, 4875 AA Etten-Leur, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 18 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jun 2025

Einddatum:

1 okt 2025

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

7 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Voor de afdeling Samenleving, team Beleid, zijn we op zoek naar een wijkmanagement ondersteuner
(tijdelijk tot 1 oktober 2025, 18 uur per week)

Organisatie
Gemeente Etten-Leur is een aantrekkelijke werkgever. In veel functies kun je flexibel werken, zowel wat tijd als locatie betreft. Zo kun je werk en privé goed op elkaar afstemmen. In het stadskantoor is er een inspirerende werkomgeving. Je kunt kiezen welke ruimte het beste past bij jou en bij het werk dat je op dat moment (samen) doet. Er zijn ook mogelijkheden om te leren en experimenteren. We hebben een informele manier van omgaan met elkaar. Collega’s helpen elkaar graag en de deur staat altijd open. Dat geldt ook bij de burgemeester, de wethouders en de gemeentesecretaris. Samenwerken, oog voor de omgeving, ondernemen en resultaat staan bij ons centraal.

Omschrijving van de opdracht
De wijkmanagers van de gemeente Etten-Leur zijn elke dag bezig om de leefbaarheid in de wijken te verbeteren. Hiervoor verbinden ze de inwoners van de wijken, vrijwilligers, professionele partners en de gemeentelijke organisatie met elkaar.

De wijkmanagers zoeken een enthousiaste collega die hen administratief komt ondersteunen.

Ben jij iemand die dienstverlening hoog in het vaandel heeft staan? Hou je van een baan met veel verschillende werkzaamheden en het leveren van een bijdrage aan belangrijke thema’s voor de wijken in de gemeente Etten-Leur? Dan is deze deeltijdfunctie echt iets voor jou!

Takenpakket en verantwoordelijkheden:

  • Je maakt verslagen van overleggen zowel binnen als buiten de organisatie.

  • Je bereidt het coördinatoren-overleg Buurtpreventie voor en werkt het verslag uit.

  • Je ondersteunt bij casussen door het bijhouden van een actielijst en het onderhouden van contacten met collega’s.

  • Je biedt administratieve ondersteuning door het maken van flyers, het verzorgen van brieven naar inwoners, organisaties, etc.

  • Je ondersteunt bij subsidieaanvragen.

  • Je plant afspraken en helpt mee bij het organiseren van bijeenkomsten.

Kandidaat omschrijving
Je hebt minimaal een MBO-4 werk- en denkniveau en aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden (je gebruikt heldere taal) en schroomt niet om zowel binnen als buiten de organisatie contacten te leggen. Je bent handig met de computer en geautomatiseerde systemen. Je brengt zelf structuur aan in je werk, stelt de juiste prioriteiten en gaat effectief te werk. Boven alles ben je betrouwbaar, nauwkeurig en weet je hoe je de dingen goed geregeld krijgt. Je ziet waar je jouw collega wijkmanagers kunt ontzorgen. Meedenken met anderen is voor jou vanzelfsprekend.

Wanneer je affiniteit hebt met wijkmanagement is dat zeker een voordeel.

We vragen om flexibiliteit, want soms moet je ook beschikbaar zijn in de avonduren.

Eisen

  1. Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
    5 Punten

Wensen

  1. Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
    5 Punten

  2. Kandidaat heeft minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
    5 Punten

  3. Kandidaat heeft ervaring met de computer en geautomatiseerde systemen. Dit moet blijken uit de CV.
    5 Punten

  4. Is kandidaat beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
    5 Punten

  5. Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Uitstekend (5 Punten)

    • Goed (3 Punten)

    • Matig (0 Punten)

  6. Kandidaat beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)

    • Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)

    • Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)

  7. Kandidaat is betrouwbaar en nauwkeurig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)

    • Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)

    • Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)

  8. Kandidaat kan structuur aanbrengen, prioriteiten stellen en effectief te werk gaan. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

    • Voldoet volledig aan de genoemde competentie (6 Punten)

    • Voldoet enigszins aan de genoemde competentie (3 Punten)

    • Voldoet helemaal niet aan de genoemde competentie (0 Punten)

  9. Prijsscore = (laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    6 Punten

Let op!: In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP’er. Geïnteresseerde ZZP’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur