Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
1 okt 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
5 jun 2025Opdrachtomschrijving
Op deze inhuuropdracht mogen geen ZZP-ers inschrijven in het kader van de wet DBA. Met de inschrijving op deze inhuuropdracht verklaart het bureau dat de aangeboden kandidaat geen ZZP-er is.
Voor onze flexibele schil zijn wij op zoek naar domein 1 boa’s voor de invulling van 32 uur per week voor de volgende werkzaamheden:
Parkeercontroles ·
Binnenkomende meldingen vanuit het Klanten Contact Centrum (KCC) afhandelen
Tegengaan van kleine ergernissen en overtredingen, zoals jeugdoverlast en geluidsoverlast
Inzet op evenementen
Opstellen van bestuurlijke rapportages
Wij zijn op zoek naar één partij die ons 2 tot 3 boa’s kan leveren die wij het jaar rond 32 uur per week mee in kunnen roosteren in dagdiensten (0800-1630), avonddiensten (1330-2200) of weekenddiensten (1330-2200).
Kandidaatomschrijving
Over de boa kandidaten:
Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau;
Je hebt ervaring op het gebied van handhaving en toezicht. Daarnaast beschik je over juridische kennis van de huidige wetgeving;
Je bent in bezit van een geldig getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar. (RTGB certificering is een pre);
Je kunt goed zelfstandig werken en toont daarin eigenaarschap;
Je doet verbetervoorstellen en voert die samen met het team uit;
Je bent in het bezit van een rijbewijs (B);
Met jouw enthousiasme, open houding en heldere communicatie weet je mensen in beweging te krijgen. Daarbij ben je in staat om partijen, met soms uiteenlopende belangen, met elkaar te verbinden;
Je neemt graag initiatief en kunt goed samenwerken;
Jij staat midden in de samenleving, houdt van aanpakken en wil graag iets betekenen voor de toekomst van inwoners en hun leefomgeving;
Je kunt een VOG-P overleggen.
Gewenste competenties: Verbinder, communicatief en dienstverlenend.
Interviewplanning
De interviews vinden plaats eind juni.
Toelichting op rooster
Aantal uren per week: 32 uur per week.
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Eisen
Voorwaarden voor deelname
Algemene inkoopvoorwaarden Veldhoven 2013 voor leveringen en diensten.pdf
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven
Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
G-Rekening
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden.
VOG
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Minimaal opleidingsniveau: Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en hebt bij voorkeur de HTV opleiding doorlopen of bent op andere wijze aantoonbaar gekwalificeerd voor het BOA vak.
MBO (10 %)
MBO+ (15 %)
Werkervaring
Hoeveel jaar werkervaring: (minimaal 2-4 jaar)
2-4 jaar (5 %)
meer dan 4 jaar (10 %)
CV
Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
Weging: 25 %
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Weging: 25 %