Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Strategisch Business Controller

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Onbekend Utrecht

Uren per week:

Onbekend

Publicatiedatum:

5 nov 2024
Strategisch Business Controller
Periode 2 januari 2025 tot 1 april 2025 met mogelijke opties tot verlenging
Belasting 36 uur per week gemiddeld
Tarief Max. 120 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig!

De gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. We zijn benieuwd naar wie jij bent. Voor jou is er plek bij Business Control van BSN. Het team bestaat uit 13 collegas waar professionaliteit voorop staat, maar ook ruimte is voor gezelligheid en collegialiteit. Ook is er altijd wel een collega beschikbaar om gedachten mee uit te wisselen.

Als strategisch business controller hou jij de organisatie in control. Je adviseert met jouw strategische vaardigheden managers, afdelingshoofden en directeuren. Met jouw inzicht en scherpe analyses draag je bij aan het realiseren van onze doelstellingen en ambities. Zo zorg je voor een goede tweedelijns control functie binnen ons Bedrijfsvoering en Strategie Netwerk (BSN).

Je taken zijn:
Concreet bestaan jouw werkzaamheden uit:
Adviseren en rapporteren over de resultaten en de doeltreffendheid van programmadoelstellingen;
Adviseren over de impact van wet- en regelgeving en andere belangrijke ontwikkelingen op de interne organisatie;
Bijdragen aan de totstandkoming van de P&C producten;
Het doen van verbetervoorstellen op de uitvoering van risicomanagement zoals het identificeren van risicos, het bepalen van de risicobereidheid en het treffen van maatregelen om de risicos te beperken;
Integraal beoordelen van directie-, college- en raadsvoorstellen;
Mee werken aan organisatie brede (financiele) heroverwegingstrajecten;
Sparren met collega controllers over vakinhoudelijke vragen.

Jij hebt:
Wo werk- en denkniveau;
Minimaal 10 jaar relevante werkervaring in een (business) control functie;
Je hebt werkervaring binnen een gemeente;
Je bent stevig in vakkennis en persoonlijkheid;
Je brengt een stevige basis op het gebied van overheidsfinancien mee.

Competenties/vaardigheden:
- Analytisch vermogen
- Samenwerken

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken zijn gepland in de week van 18 november. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

Een deta-vast constructie is mogelijk. Gemeente Utrecht neemt in de inhuurovereenkomst op er na 3 maanden kosteloos overgenomen kan worden.

In het kader van de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie) is inschrijving door zzpers niet toegestaan.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.