Projectmedewerker Aanpak Straatintimidatie

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
70 32 Utrecht

Begindatum:

2 jan 2025

Einddatum:

31 jul 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

1 nov 2024

Projectmedewerker Aanpak Straatintimidatie
Periode: Van 2-1-2025 tot 31-7-2025 (7 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 32 uur per week gemiddeld
Tarief: Maximaal 70 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig! Binnen Openbare Orde en Veiligheid zijn wij op zoek naar een tijdelijke Projectmedewerker voor de aanpak straatintimidatie.

In verschillende projecten, samenwerkingen en acties richten we ons op het terugdringen van intimidatie en seksueel grensoverschrijdend gedrag.

Als projectmedewerker geef je uitvoering aan deelprojecten en voer je ondersteunende werkzaamheden uit vanuit het actieplan Aanpak Straatintimidatie.

Je taken zijn:
Je bevordert de kennis over de aanpak straatintimidatie bij netwerkpartners en geeft hen handvatten om om te gaan met signalen en gedrag door:

  • Onderhouden van contacten met sportclubs en onderwijsinstellingen over hoe ze straatintimidatie bespreekbaar kunnen maken en om moeten gaan met signalen en meldingen;

  • Organisatie thema bijeenkomsten over aanpak straatintimidatie en kennisdeling in samenwerking met wijken;

  • Opzetten van train de trainers bijeenkomsten;

  • Organiseren van trainingen om kennis bij maatschappelijke partners en studentenverenigingen te vergroten;

  • Organiseren trainingen, o.a. over gebruik toolkit op hoe je daders kunt aanspreken op gedrag (voor en na strafbaarstelling).

  • Zorg dragen voor het uitbreiden van partners in de verschillende wijken op de aanpak van straatintimidatie door:

  • In beeld brengen en benaderen van potentiele nieuwe netwerkpartners en adviseren over opstarten en onderhouden samenwerking;

    Zorg dragen voor inzet in de verschillende wijken op de aanpak van straatintimidatie.

Jij hebt:

  • Minimaal WO werk- en denkniveau;

  • Ervaring met het organiseren van bijeenkomsten;

  • Ruime ervaring in een soortgelijke functie;

  • Ervaring in een grote complexe organisatie;

  • Ervaring binnen een grote gemeente is een pre;

  • Aantoonbare en recente werkervaring met de aanpak van straatintimidatie;

  • Professionele vaardigheden met betrekking tot MS office pakketten (Outlook);

Verder ben jij:

  • Communicatief vaardig

  • Netwerker

  • Pro-actief

  • Resultaatgericht en gestructureerd

  • Creatief

  • Gedreven

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten:
Gesprekken worden in overleg gepland. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

In het kader van de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie) is inschrijving door zzpers niet toegestaan.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.