Afdelingsondersteuner

Stadsplateau 1, 3521 AZ Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
65 28-36 Utrecht

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

28-36

Publicatiedatum:

14 feb 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Afdelingsondersteuner
Periode: Van 1 maart 2025 tot 31 december 2025; met mogelijke opties tot verlenging
Belasting: 28 - 36 uur per week gemiddeld
Tarief: Max 65,00 euro per uur inclusief reiskosten, exclusief BTW
Functieschaal: 7

Korte beschrijving speelveld
Utrecht heeft jou nodig!

De gemeente Utrecht biedt ruimte aan iedereen. We zien talent als basis en diversiteit als kracht om samen betere resultaten te behalen. We zijn benieuwd naar wie jij bent. Voor jou bij het organisatieonderdeel Vastgoedorganisatie Utrecht (VGU) binnen het team Secretariaat. Dit team bestaat, met jou erbij, uit vijf medewerkers. Wij zijn elke dag druk bezig om verschillende teams te ondersteunen met secretariele en administratieve werkzaamheden.

Vastgoedorganisatie Utrecht (VGU) is de afdeling die optreedt als eigenaar van het maatschappelijke vastgoed van de Gemeente Utrecht. Van schoolgebouwen tot sportaccommodaties, van monumenten als de Domtoren tot buurthuizen en van (fiets)parkeervoorzieningen tot theaters en zwembaden. Het gaat om zon 1000 panden en zon 326 hectare grond. De opdracht van de VGU is om samen met partners en bewoners voldoende, duurzame eigentijdse voorzieningen voor maatschappelijke activiteiten te bouwen, te onderhouden en te renoveren. We doen dit vanuit de kernwaarden van de VGU: Betrouwbaar, Open, Veerkrachtig, Deskundig, Toekomstgericht.

Opdrachtomschrijving
Als afdelingsondersteuner ben je verantwoordelijke voor de administratieve, organisatorische en secretariele ondersteuning van de medewerkers binnen het organisatie onderdeel VGU.

Wat ga je doen?
Ondersteunen van de medewerkers, vanuit een proactieve houding: signaleren en bespreken van zaken die spelen, waar mogelijk worden zaken zelfstandig opgepakt.
Zorgen voor een goede voorbereiding, signalering en opvolging van gemaakte afspraken.
Maken van complexe afspraken.
Voorbereiden van de agenda van afdelingsoverleggen; je zorgt voor de verslaglegging en het uitvoeren van acties.
Organiseren van bijeenkomsten en facilitaire ondersteuning.
Zorgen voor een uniforme werkwijze.
Vervangen van collegas bij afwezigheid.
Uitdenken en geven van verbeterpunten aan collegas van het secretariaat; je geeft hierbij aan hoe verbeterpunten in de werkprocessen kunnen worden doorgevoerd.
Beheren van de mailbox en hierin prioriteiten stellen, samen met collegas.
Coordineren van indiensttreding van nieuwe collegas.

Jij hebt/bent:
Een afgeronde secretariele opleiding op MBO 4-niveau.
Minimaal 2 jaar werkervaring als ondersteuner in een dynamische werkomgeving.
Ervaring met MS-office pakketten en in staat om systemen snel eigen te maken.
Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Daarnaast beschik je over de volgende competenties:
Goede contactuele eigenschappen om contacten te onderhouden, zowel bestuurlijk, management en uitvoerend.
Plannen en organiseren.
Proactief.

Als gemeente Utrecht geloven wij dat een diverse organisatie zorgt voor meer innovatie, creativiteit en een betere samenwerking. Om die reden streven wij ernaar om een zon inclusief mogelijke organisatie te zijn. Ben je benieuwd hoe wij dat doen? Lees dat op deze pagina.

Goed om te weten
Gesprekken zijn gepland op donderdag 27 februari 2025. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit zal fysiek plaatsvinden.

In het kader van de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie) is inschrijving door zzpers niet toegestaan.

Het opvragen van referenties kan in een latere fase onderdeel zijn van de procedure.

De weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag bepaalt de rangorde van de offertes op basis van prijs en kwaliteit. Hierbij hanteren we een weging van circa 25% voor het geoffreerde tarief. De kwaliteit voor circa 75%.

Door de weging van de antwoorden op de vragen in de uitvraag wordt de rangorde van de offertes in prijs/kwaliteit bepaald. Alleen van de 5 hoogst scorende offertes worden nader gewogen op de kwaliteit. Indien het aantal offertes de 10 niet overstijgt kunnen alle offertes nader op de kwaliteit beoordeeld worden.

Bij gebleken geschiktheid bestaat er een kans dat er nog een kandidaat uit deze procedure wordt aangenomen.

Wanneer de hierboven beschreven opdracht door omstandigheden niet binnen de voorziene periode kan worden afgerond behoudt Gemeente Utrecht zich in alle geval het recht voor de opdracht te verlengen tot het moment dat een zorgvuldige afronding en overdracht kan worden gerealiseerd.

De gemeente Utrecht behoudt zich het recht voor om gedurende de eerste 3 maanden na gunning, bij gebleken ongeschiktheid of tussentijdse beeindiging, de opdracht te gunnen aan de nummer 2 aanbieder of opvolgend.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.