Deelprojectleider Woningbouw Kersenweide

Singelpark 1, 3984 NC Odijk, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 20 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

10 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als deelprojectleider ben je een onmisbare schakel binnen het projectteam. Je bent bekend met grote gebiedsontwikkelingen of woningbouwprojecten en je weet dat er allemaal moet gebeuren. Enerzijds ondersteun je de projectleider door te schakelen tussen verschillende interne en externe teams en te zorgen dat de juiste informatie bij de juiste persoon terecht komt. Anderzijds ben je in staat om zelfstandig deelprojecten op te pakken. Denk hierbij aan het laten uitvoeren van onderzoeken, subsidieaanvragen en het voorbereiden van besluiten. Je vind het leuk om ervoor te zorgen dat dingen voor mekaar komen en dat er voortgang wordt geboekt door jouw ondersteuning.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een ondersteunende functie binnen gebiedsontwikkeling of woningbouwprojecten;
  • Aantoonbare werkervaring binnen of in opdracht van een gemeente;
  • Minimaal 2 dagen per week beschikbaar op locatie in Bunnik; overige uren hybride.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring in projecten binnen een gemeente (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen van adviesbureaus (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met subsidieaanvragen (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het voorbereiden / organiseren van participatiebijeenkomsten (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met stakeholdermanagement (10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met complexe woningbouw- of gebiedsontwikkelingprojecten (35 punten)

Competenties

  • Je hebt een positieve werkhouding
  • Digitale vaardigheid: je bent goed in het organiseren van digitale samenwerking en je vind snel je weg in programmas / systemen.
  • Leergierig, je bent bereid om nieuwe kennis en inzichten op te doen en deze effectief toe te passen.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om te schakelen tussen verschillende belangen en disciplines.
  • Een proactieve, gestructureerde en zelfstandige werkhouding.
  • Je bent accuraat;
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig, zowel mondeling, als schriftelijk;
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en past dit ook toe;
  • Je denkt en werkt in oplossingen en/of mogelijkheden;
  • Je kan goed zelfstandig werken, maar je bent daarnaast ook een netwerker, zowel binnen de organisatie als daarbuiten, ofwel je bent in staat verbindingen te leggen;
  • Je bent organisatie- en bestuurlijk sensitief en werkt graag samen;
  • Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd;
  • Je bent integer en bereid een integriteitsverklaring te ondertekenen.

Organisatie en team

Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd.

Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente worden in overleg ingepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja
  • Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

  • Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

  • De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, dagen in afstemming met opdrachtgever

  • De aanbestedende dienst kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur