Interim teamleider

Buiten de Veste 1, 4652 GA Steenbergen, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

1 mrt 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

16 jul 2025

Omschrijving

Het doel van de opdracht is het geven van advies, coaching en begeleiding die nodig is voor een toekomstbestendige inrichting van de afdeling Beheer Ruimte en Accommodaties (BRA).

De op te leveren resultaten die van de interim teamcoördinator worden verwacht zijn:

  • Het voor uiterlijk 1 februari 2026 opleveren van een teamplan voor de afdeling.

  • Het voor uiterlijk 1 februari 2026 afronden van de strategische personeelsplanning van de afdeling. 

  • Het zelfstandig coachen, begeleiden van de individuele werknemers bij het ontwikkelen en tot stand brengen van het teamplan en de strategische personeelsplanning. 

  • Het, a.d.h.v. het gemaakte teamplan en strategische personeelsplan, geven van advies aan het MT over de beoogde inrichting en doorontwikkeling van de afdeling. 

  • Het samenwerken en afstemmen met de relevante stakeholders; over de, beoogde, toekomstbestendige vormgeving en inrichting van de afdeling, de op te leveren resultaten, e.d. 

Eisen

  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week.

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde Hbo-opleiding. Dit moet blijken uit het cv.

  • Om bij gemeente Steenbergen te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 13, 41 en 71 (via uw leverancier). Eventueel aanpassen per opdracht. Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

  • Voor de inzet van zzp’ers die zich nog niet hebben laten detacheren via bureau, heeft de gemeente Steenbergen een contract met Haert B.V. (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp-contractmanagement: Haert B.V. gaat namens de gemeente Steenbergen het contract met de zzp’er aan.

Wensen en competenties

Wensen

  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare en relevante werkervaring in het fysieke domein bij een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het cv.

    • Minder dan 1 jaar (2 Punten)

    • Tussen de 1 en 3 jaar ervaring (5 Punten)

    • Meer dan 3 jaar ervaring (10 Punten)

  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het optimaliseren van werkprocessen.
    5p

  • Uw kandidaat heeft relevante ervaring met het coachen en begeleiden van teamleden in hun ontwikkeling en verdere professionalisering.
    5p

  • De kandidaat beschikt minimaal over twee referenties en deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
    2p

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
    5p

  • Uw kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven.

    • De kandidaat is maximaal 8 uur per week minder beschikbaar. (0 Punten)

    • De kandidaat is maximaal 4 uur per week minder beschikbaar. (5 Punten)

    • De kandidaat is voor alle aantal uren per week beschikbaar. (10 Punten)

  • Prijsscore
    ( laagste tarief / aangeboden tarief ) * maximale prijsscore
    17p

Competenties

  • Proactief

  • Resultaatgericht

  • Communicatief vaardig

  • Zelfstandig

  • Analytisch

  • Netwerker

  • Politieke en bestuurlijke sensitiviteit

Organisatie en team

Gemeente Steenbergen, met haar 25.000 inwoners, vijf dorpen en een stad, is een gemeente om trots op te zijn. De kernen De Heen, Dinteloord, Kruisland, NieuwVossemeer, Steenbergen en Welberg hebben ieder een eigen karakter en dynamiek, maar samen zijn ze één. Het is er fijn wonen, werken en recreëren. De gemeentelijke organisatie zet zich dagelijks vol ambitie in voor de gemeente Steenbergen. Een organisatie die volop in ontwikkeling is om klaar te zijn voor een mooie toekomst. Een toekomst waarbij we samen met onze inwoners en partners bouwen aan onze gemeente.

De gemeente Steenbergen is op zoek naar een coördinator voor het Team Beheer Ruimte en Accommodaties (BRA). Afdeling BRA bestaat uit twee disciplines; beheer en ontwikkeling openbare ruimte en beheer en ontwikkeling gemeentelijke accommodaties. Ben jij een ervaren en gedreven professional die deze afdeling binnen onze gemeente naar een hoger niveau wil tillen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging
In eerste instantie een opdracht voor een half jaar, maar verlenging op Ja want anders hebben we wellicht geen mogelijkheden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur