Projectleider invoering nieuw HR systeem

Gauke Boelensstraat 2, 9203 RM Drachten, Nederland

Sluit over 8 dagen
104 16 -24 Friesland

Begindatum:

1 aug 2025

Einddatum:

1 aug 2026

Uren per week:

16 - 24

Publicatiedatum:

3 jul 2025

Omschrijving

De gemeente heeft een Europese aanbesteding afgerond voor vervanging van haar verouderde HR-systeem. De selectie van een nieuwe leverancier en softwarepakket is inmiddels afgerond.De opdracht betreft het begeleiden van de implementatie en migratie van dit nieuwe systeem binnen de gemeentelijke organisatie.De gewenste uitkomst is een volledig geimplementeerd HR-systeem, inclusief datamigratie en borging van de nieuwe werkwijze in de organisatie. Uitgevoerd conform de aanbestedingsdocumenten, binnen planning en budget.

Verantwoordelijkheden

Het resultaat van de opdracht wordt een volledig geimplementeerd HR-systeem, inclusief succesvolle datamigratie, ingebruikname en borging in de organisatie.Ten behoeve van de transparantie wordt gemeld dat een opdrachtnemer die in het verleden reeds werkzaamheden heeft verricht die inhoudelijk verwant zijn aan de onderhavige opdracht, zich mogelijk ook voor deze aanbesteding zal inschrijven. Deze eerdere betrokkenheid impliceert geen voorkeursbehandeling of exclusiviteit, maar kan wel maken dat deze partij beschikt over relevante kennis en ervaring. De aanbesteding staat open voor alle gegadigden, en alle inschrijvingen zullen gelijkwaardig en objectief worden beoordeeld op basis van de in deze leidraad vastgestelde criteria.

Eisen

  • Ervaring met voor deze opdracht relevante (Europese) aanbestedingen
  • Minimaal een relevant HBO Diploma richting bedrijfskunde of informatiekunde
  • 50 %Meerjarige ervaring als IT projectleider op relevante projecten, waarbij het budget minimaal 50.000 per project is.
  • 50 %Bekend met werken in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk.

Wensen en competenties

Wensen

  • Meerjarige ervaring als IT projectleider op relevante projecten, waarbij het budget minimaal €50.000 per project is.

  • Bekend met werken in een gemeentelijke organisatie of soortgelijk.

Competenties

  • Projectmatig werken

  • Samenwerken

  • Organisatiesensitiviteit

  • Analytisch vermogen

Organisatie en team

De gemeente heeft een Europese aanbesteding afgerond voor vervanging van haar verouderde HR-systeem. De selectie van een nieuwe leverancier en softwarepakket is inmiddels afgerond.

Gespreksinformatie

De kandidaat is inzetbaar voor een initiële periode van 12 maanden vanaf 1-8-2025 tot en met 1-8-2026 voor 16-24 uur per week. Verlengen is in onderling overleg tussen opdrachtgever en opdrachtnemer mogelijk met maximaal 1 keer de initiële contractperiode. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur