Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
1 jan 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
19 jun 2025Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Rheden mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Rheden. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Gemeente Rheden merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Gemeente Rheden
Een dynamische gemeente vol ambities: dat zijn wij! We zoeken daarom geregeld nieuwe collega’s – zowel jonge talenten als ervaren krachten - die zin hebben om met een frisse blik onze afdelingen te versterken.
De gemeente Rheden is een organisatie waarin onze kernwaarden Experimenteren, Oprecht nieuwsgierig, Persoonlijk leiderschap en Samenwerken centraal staan. We vinden het belangrijk om onze inwoners service op maat te bieden, een verbindende rol te spelen en om gastvrij te zijn. We houden het niveau van onze dienstverlening en voorzieningen graag hoog. Hierbij gebruiken we de Global Goals als uitgangspunt. Om op deze manier armoede, ongelijkheid en klimaatverandering te bestrijden.
Bij de gemeente Rheden bieden we volop ontwikkelingsmogelijkheden en werk je in een prachtige omgeving met de Veluwezoom als wandelgebied. We zijn flexibel in werktijden en bieden een uitgebreid arbeidsvoorwaardenpakket. Er is een informele werksfeer waar we interesse hebben in de mens achter de collega. We werken hybride: op ons gemeentehuis in de Steeg of vanuit huis.
Wie zijn wij?
Jouw thuisbasis is de afdeling Leefomgeving. De functie maakt deel uit van het team Openbare Orde en Veiligheid. Dit team houdt zich binnen de gemeente integraal bezig met handhaving, veiligheid en toezicht van de openbare ruimte. De clusters Handhaving, Beleid en Vergunningen bestaat uit circa 20 collega’s en vormen samen het team Openbare Orde en Veiligheid.
Opdracht
Wegens ziekte zijn we voor Team Handhaving op zoek naar 2 toezichthouders APV. De toezichthouder APV houdt zich bezig met onder meer de volgende 5 taken.
Hoofdtaak 1: Behandelen van meldingen
Hoofdtaak 2: Toezicht houden, zowel preventief als repressief op de APV en aanverwante wet- en regelgeving met als doel de leefbaarheid in de gemeente Rheden, Rozendaal en Doesburg te vergroten. Dit doet de toezichthouder APV vanuit de bevoegdheden als toezichthouder art. 5:11 AwB.
Hoofdtaak 3: Handhaven zowel preventief als repressief, op de naleving van de APV en aanverwante wet- en regelgeving. Dit gebeurt in samenwerking met de buitengewoon opsporingsambtenaren binnen het team, zij kunnen op strafrechtelijk gebied aanvullen.
Hoofdtaak 4: Informeren en adviseren van betrokkenen.
Hoofdtaak 5: Verlenen van ondersteuning
Vereisten / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar in het bezit van rijbewijs B (Benoem dit duidelijk in het cv);
3. Kandidaat is bereid om te werken op onregelmatige tijden (Benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbare werkervaring als toezichthouder of BOA.
Selectiecriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
5. Aantoonbaar in het bezit van het boa-getuigschrift of aantoonbare afgeronde relevante opleiding in het veiligheidsdomein (40 punten);.
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als toezichthouder of boa (40 punten);.
7. Aantoonbare afgeronde specialistische opleiding gevolgd, zoals bijvoorbeeld jeugd-boa of alcoholwet (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Benodigd aantal professionals
2.
Beoordeling
Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
Stap 2: Selectie 20 cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.
De 20 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.
De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ntb
Is hybride werken mogelijk: Nee
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 26 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 24 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
- De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- Indien de kandidaat géén ZZP’er is zal een deel worden overgemaakt op de G-rekening (bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde --ondernemingen 55%).
In geval van zzp/ zzp tussenkomst versturen wij een Brochure ‘Verzekeringen’ (ZZP):
Een verzekering als zelfstandige afsluiten ingewikkeld? Niet bij Flextender! Wij bieden betaalbare en transparante verzekeringen aan die je in een handomdraai afsluit. Met een passende verzekering heb jij als ZZP’er de rust en ruimte om je volledig te richten op jouw werk. Link naar de mogelijkheden tot verzekeren: https://flextender.alicia.insure/profession
Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 20 juni 2025. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op maandag 23 juni 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 24 juni 2025, 09:00. Tot die tijd kunt u reageren.