A501001 - medewerker frontoffice 1

Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek, Nederland

Sluit over 5 dagen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

21 jul 2025

Einddatum:

31 jul 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collega’s die voornamelijk parttime werken. Als medewerker KCC beantwoord je vragen aan de telefoon, ontvang je klanten aan de receptie, beantwoord je e-mails en reik je waarde documenten uit zoals rijbewijzen en paspoorten. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden, waarbij je de vragen en verzoeken van klanten goed verwerkt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en daarmee het visitekaartje van de gemeente.

Om het team aan te vullen is de Gemeente Renkum op zoek naar:

  • Studenten of oproepkrachten voor het Receptie / KCC

    • Voor de zomervakantie.

    • Daarna bijbaan oproepbaar

Taken:

  • Receptie bemensen en documenten uitgeven;

  • Telefoon beantwoorden en doorverbinden;

  • Terugbelnotities maken in het zaaksysteem;

  • Mails beantwoorden;

  • Afspraken burgerzaken inplannen;

  • Fixi / openbare ruimte meldingen maken;

  • Werken in Gauw / Gemeentelijke Belastingen

  • Werken in Luminizer

  • Werken met Centric Burgerzaken

  • I Lost meldingen registreren

Eisen

  • De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier.

  • De kandidaat beschikt aantoonbaar minimaal over een HBO werk en denkniveau.

  • De kandidaat is in ieder geval expliciet beschikbaar om te werken in week 32 en week 33.

  • 3 jaar werkervaring

Wensen en competenties

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het uitgeven van documenten en of receptiewerkzaamheden.

  • De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal HBO niveau.

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.

Competenties

  • Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden.

  • Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten.

  • Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.

    Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier.

Organisatie en team

Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collegas die voornamelijk parttime werken.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

uren:36,tarief:

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur