Generaal Urquhartlaan 4, 6861 GG Oosterbeek, Nederland
Begindatum:
21 jul 2025Einddatum:
31 jul 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
17 jul 2025Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collega’s die voornamelijk parttime werken. Als medewerker KCC beantwoord je vragen aan de telefoon, ontvang je klanten aan de receptie, beantwoord je e-mails en reik je waarde documenten uit zoals rijbewijzen en paspoorten. Daarnaast verricht je administratieve werkzaamheden, waarbij je de vragen en verzoeken van klanten goed verwerkt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en daarmee het visitekaartje van de gemeente.
Om het team aan te vullen is de Gemeente Renkum op zoek naar:
Studenten of oproepkrachten voor het Receptie / KCC
Voor de zomervakantie.
Daarna bijbaan oproepbaar
Receptie bemensen en documenten uitgeven;
Telefoon beantwoorden en doorverbinden;
Terugbelnotities maken in het zaaksysteem;
Mails beantwoorden;
Afspraken burgerzaken inplannen;
Fixi / openbare ruimte meldingen maken;
Werken in Gauw / Gemeentelijke Belastingen
Werken in Luminizer
Werken met Centric Burgerzaken
I Lost meldingen registreren
De aangeboden kandidaat is gedurende de uitvoering van de gehele Opdracht in loondienst bij Opdrachtnemer / Onderaannemer en geen ZZP’er / ondernemer. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Tevens zijn uitgesloten ondernemers in dienst van een eigen BV. Deze eis blijft van toepassing gedurende de gehele uitvoering van de opdracht. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet kan voldoen aan deze eis, zal dit leiden tot uitsluiting van de kandidaat en leverancier.
De kandidaat beschikt aantoonbaar minimaal over een HBO werk en denkniveau.
De kandidaat is in ieder geval expliciet beschikbaar om te werken in week 32 en week 33.
3 jaar werkervaring
Wensen
De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met het uitgeven van documenten en of receptiewerkzaamheden.
De kandidaat is aantoonbaar in het bezit van een erkend, afgerond en volledig diploma op minimaal HBO niveau.
De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.
Competenties
Flexibel gedrag: Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden.
Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te wachten.
Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in.
Punten worden door de gesprekspartners toegekend tijdens een gesprek waarna deze hier verwerkt zullen worden. Deze dienen dus niet ingevuld te worden door de leverancier.
Het klantcontactcentrum (KCC) is onderdeel van team externe dienstverlening. Het is een klein en overzichtelijk team dat bestaat uit 6 collegas die voornamelijk parttime werken.
Niet bekend
uren:36,tarief: