thumbnail
thumbnail

Coördinator beheer Openbare Ruimte

Dorpsstraat 67, 6661 EH Elst, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 105,00
32 Gelderland

Begindatum:

26 feb 2024

Einddatum:

26 aug 2024

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

9 feb 2024

Gemeente Overbetuwe
We zijn een moderne, informele organisatie, waar de lijnen kort zijn. Onze koers geeft ons richting én biedt ons voldoende ruimte om flexibel in te spelen op actuele ontwikkelingen. Als organisatie zijn we volop bezig om (andere) manieren van samenwerken te ontwikkelen met onze omgeving. Kijk voor meer informatie over de gemeente op www.overbetuwe.nl

Omschrijving team waarbinnen de medewerker te werk wordt gesteld:
Je komt terecht in een team van beheer openbare ruimte, het ingenieursbureau, de buitendienst en de BOA’s. Er heerst een open cultuur, waar we er echt samen voor gaan. We schrikken niet van een fout (daar leren we juist van) en geven je veel ruimte om zelf verantwoordelijkheid te nemen of zaken uit te proberen. Je bent een visitekaartje van de gemeente en je houding en gedrag straalt dat uit. Je bent representatief en beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en belangenorganisaties. Je werkt nauw samen met de toezichthouders groen, die de oren en ogen in het veld zijn en die je ondersteunen in je werkzaamheden.

Opdracht:
Als coördinator bepaal je mede de benodigde structuren om strategisch en planmatig het beheer op te pakken. Je bent in staat om mens, inhoud en proces met elkaar te verbinden. Je bent sparringspartner voor de teammanager en medewerkers over vakdiscipline overstijgende vraagstukken.

Je beschikt over een grote mate van bestuurlijk- en politieke sensitiviteit. Je bent analytisch en samenwerkingsgericht. Een stap vooruit te denken op de ontwikkelingen vind je een uitdaging en handelt daar ook naar. Snel schakelen tussen strategisch, tactisch en operationele niveau en daarbij een bijdrage leveren op deze drie niveaus is voor jou geen probleem. Kennisdelen en elkaar ondersteunen zijn belangrijke waarden binnen het team.

Voor deze rol moet je stevig in je schoenen staan; je signaleert en geeft zonder schroom je mening. Door je communicatieve vaardigheden doe je dit op een opbouwende manier en wordt er naar je geluisterd. Je bent iemand die handelt naar je bevindingen. Je weet anderen mee te nemen in de ontwikkeling en verbetering van processen en methoden, bent initiatiefrijk, handelt proactief en reflecteert op je eigen gedrag. Het (politieke) krachtenveld waarbinnen je opereert, doorzie je en je stemt je aanpak hierop af.

Verantwoordelijkheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Jij bent verantwoordelijk voor de integrale beheerplannen van de verschillende vakdisciplines binnen de afdeling en zorgt dat er politiek en/of maatschappelijk draagvlak is.

  • Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het begeleiden van de integrale bestekken en de integrale onderhoudsplanning binnen het team.

  • Je levert gegevens en teksten aan t.b.v. managementrapportages, bewonersbrieven, de kadernota en de jaarrekening.

  • Je komt proactief met adviezen en voorstellen over innovatieve ontwikkelingen, verbeteringen en optimalisaties mbt de openbare ruimte en betrekt andere teams en afdelingen bij jouw plannen.

  • Je behandelt meldingen van klanten.

  • Je voorziet onze beleidsmakers van input en advies t.a.v. het meerjarenbeleid.

Beschikbaarheid
De kandidaat is beschikbaar binnen de aangegeven start en einddatum. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 in PDF toe. Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld. Benoem en beschrijf concreet in uw CV de relevante ervaring waaruit blijkt dat u aan onderstaande eis(en) voldoet. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum en beschrijving van de werkzaamheden te zijn vermeld.

  • Opleidingseis(en): Kandidaat beschikt minimaal over een relevante afgeronde HBO opleiding op het gebied van civiele techniek of vergelijkbaar.

  • Werkervaringseis(en): Kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring in deze functie (of vergelijkbaar) bij middelgrote gemeentelijke organisatie(s).

  • De interviews zullen plaatsvinden op 23 februari 2024. Wij vragen u hier alvast rekening mee te houden.

Wensen
Het beoordelingsteam beoordeelt de mate waarop de CV van de kandidaat aansluit bij de beschrijving van het functieprofiel: - Het CV sluit uitstekend aan bij onze uitvraag (100%) - Het CV sluit goed aan bij onze uitvraag (50%) - Het CV sluit voldoende aan bij onze uitvraag (0%)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met onze opdracht adviseur.
Opdracht Adviseur Jan de Vries
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Coördinator beheer Openbare Ruimte die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.