Medewerker Publiekscentrum

Hoofdstraat 82, 9244 CR Beetsterzwaag, Nederland

Sluit over 5 dagen
70 32 - 36 Friesland

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

16 jan 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

15 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Als medewerker in het publiekscentrum ben jij een schakel tussen de klant en de organisatie. Met vastberadenheid en een glimlach beweeg jij je moeiteloos tussen het verstrekken van informatie en het oplossen van vragen. Het gaat niet om oppervlakkige antwoorden, maar om écht doorvragen en de klant meteen verder helpen. Jij weet precies hoe je een goede balans vindt tussen persoonlijk contact en efficiëntie. Er wordt van jou verwacht dat je specifieke aandachtsgebieden op je neemt. Jij denkt graag actief mee over verbeteringen en hoe het team en de organisatie samen kunnen groeien. In jouw functie is er altijd afwisseling, en dat maakt het voor jou juist zo interessant.

Verantwoordelijkheden
Elke dag is anders in deze veelzijdige functie. Jij pakt aan de balie uiteenlopende taken op: van aanvragen voor rijbewijzen en paspoorten, tot het registreren van verhuizingen, geboortes en overlijdens. Aan de telefoon beantwoord je diverse vragen, van openbare orde tot belastingen. Daarbij zie je het als de uitdaging om zoveel mogelijk vragen direct zelf af te kunnen handelen. Samen met je collega’s voer je daarnaast administratieve handelingen uit, signaleer je veranderingen en verbetermogelijkheden en voer je klantgegevens in. Ook beman je de receptie in de publiekshal.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 16-6-2025 tot en met 16-1-2026 voor .32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  1. U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  2. De kandidaat heeft dusdanige werkervaring dat de functie zeer vlot zelfstandig uitgevoerd kan worden.

  3. Diploma MBO

  4. Zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers) zijn gerechtigd om deel te nemen aan deze aanbestedingsprocedure, mits zij verklaren en aantonen dat de werkzaamheden niet als ZZP'er worden uitgevoerd, maar via tussenkomst van een detacheringsbureau plaatsvinden. Deze bepaling is van toepassing omdat de werkzaamheden worden uitgevoerd onder toezicht en leiding van de gemeente. De ZZP'er dient in zijn bieding: a. Te vermelden via welk detacheringsbureau de werkzaamheden zullen worden verricht; b. Een verklaring van het betreffende bureau te overleggen waaruit blijkt dat het bureau bereid is de ZZP'er voor deze opdracht te verlonen; c. Te verklaren dat het detacheringsbureau akkoord gaat met de algemene inkoopvoorwaarden van de gemeente en dat de inkoopvoorwaarden van het bureau niet van toepassing zullen zijn op de opdracht. Gunning aan een ZZP'er vindt uitsluitend plaats onder de voorwaarde dat aan de bovengenoemde vereisten wordt voldaan. Als niet aan deze vereisten is voldaan, behoudt de gemeente zich het recht voor de inschrijving ongeldig te verklaren

Wensen

  1. MBO aangevuld met opleiding Publiekscentrum/KCC
    40 %

  2. Twee tot drie jaar in soortgelijke functie
    40 %

  3. Ervaring met telefonie (klantcontact)
    20 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur