Administratief Medewerker

Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland

Sluit over 9 dagen
60 16 Zuid-Holland

Begindatum:

16 jun 2025

Einddatum:

16 sept 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

21 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Omschrijving van de opdracht
Als BAG/WOZ medewerker ben je verantwoordelijk voor het actualiseren, controleren en beheren van de BAG- en WOZ-gegevens binnen onze organisatie. Je werkt nauw samen met collega’s van verschillende teams en zorgt ervoor dat de gegevens in onze systemen correct, actueel en betrouwbaar zijn. Je draagt bij aan een goed functionerende gegevenshuishouding.

Concreet:

  • Verwerken van mutaties in de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG)

  • Controleren en actualiseren van WOZ-objectgegevens

  • Verwerken van gegevens in Key2BAG en Key2Belastingen

  • Signaleren van fouten en onvolkomenheden in de registraties

Vereisten / knock-outcriteria

  1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  2. Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;

  3. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als BAG/WOZ medewerker.

  4. Aantoonbare werkervaring met Key2Belastingen, Key2BAG en excel;

  5. Kennis van relevante wet- en regelgeving (o.a. BAG en WOZ);

  6. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met WOZ en BAG (30 punten);

  2. Een afgeronde cursus WOZ-medewerker of BAG-medewerker (20 punten);

  3. Uiterlijk beschikbaar per 16 juni 2025 voor 16 uur per week ( 25 punten);

  4. Maximaal tarief van €60,- exclusief Btw en inclusief reiskosten en Fee. (25 punten)

Competenties

  • Zelfstandig

  • Resultaatgericht

  • Verantwoordelijk

  • Goede beheersing Nederlandse taal

  • Ervaring met Word en Excel

  • Ervaring met Key2BAG en Key2Belastingen

  • Nauwkeurig

  • Flexibel

  • Teamspeler

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (flexibel)

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 5 juni 2025 tussen 11 uur en 13 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 juni 2025 een bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Krimpen aan den IJssel mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Krimpen aan den IJssel . Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur