thumbnail
thumbnail

Systemen

Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 aug 2024

Einddatum:

31 jan 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

11 jul 2024

Type inzet
In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP'er.

Omschrijving van de opdracht
Ben jij die Procesmanager die Equalit zoekt en een meester in het stroomlijnen van IV-processen? Laat jij als een dirigent het orkest van onze processen in perfecte harmonie spelen? Jij als Procesmanager in onze IT organisatie ziet meteen waar de noten verkeerd lopen. Met jouw scherpzinnigheid en strategisch inzicht maak jij complexe processen begrijpelijk en efficiënt. Equalit heeft jouw expertise als Procesmanager nodig om samen te zorgen voor een symfonie van groei en innovatie.

Over Equalit
Het Shared Service Center Equalit is een ICT-samenwerkingsverband van en voor lokale overheden. Met zo’n 100 ICT-professionals faciliteren we 12 deelnemers (waarvan 11 gemeenten) met ruim 2.800 ambtenaren in plaats- en tijdonafhankelijk samenwerken. Door kennis en krachten te bundelen, bouwen en ontwikkelen we samen digitale oplossingen die de dienstverlening aan inwoners en bedrijven helpt optimaliseren. Onze complexe ICT-omgeving is ingericht met moderne oplossingen: een uitdaging om een bijdrage aan te leveren.

Wat ga je doen?
Als Procesmanager heb je een heel orkest aan processen waar je verantwoordelijk voor bent. Jij speelt een onmisbare rol in het verbeteren van onze operationele efficiëntie en het realiseren van onze strategische doelen. Dit alles doe je niet alleen. Je werkt samen met de kwaliteitsadviseur, scrummasters en product owners.

Wat hoort daar bij?

  • Up-to-date houden van procedures en werkinstructies: Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden en actualiseren van alle procedures en werkinstructies om te zorgen dat ze altijd up-to-date zijn.

  • Monitoren en inzichtelijk maken van procesuitvoering: Je monitort de uitvoering van processen om er zeker van te zijn dat alles volgens de procedures verloopt en maakt deze processen inzichtelijk voor het team.

  • Rapporteren over proceskwaliteit: Je rapporteert periodiek en indien nodig adhoc aan de proceseigenaar over de kwaliteit van het proces en de uitkomsten van controles. Je verstrekt rapportages ook aan de betrokken teams.

  • Aanspreekpunt: Je bent het eerste aanspreekpunt voor collega’s bij vragen over het proces en bij escalaties.

  • Inventariseren en implementeren van verbeterinitiatieven: Je inventariseert proactief verbeterpotentieel binnen processen en initieert en implementeert verbeterinitiatieven in samenwerking met de proceseigenaar, scrummaster en teams.

  • Bewustwording creëren over procesrisico’s: Je creëert bewustwording over procesrisico’s en stemt de Definition of Done (DOD) af met de teams om risico’s te voorkomen.

  • Documentatie en informatie voor audits aanleveren: Je zorgt voor tijdige en volledige aanlevering van documentatie en informatie voor interne en externe audits.

Je kwaliteiten
Jij als Procesmanager bent natuurlijk een kei in je vak en weet veel over IV-processen. Daarom heb je:

  • minimaal een afgeronde hbo-opleiding;

  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring met procesmanagement (ITIL);

  • ITILv4 certificering, bij voorkeur ITILv4 MP.

Bij Equalit:

  • heb je regie over je werk-privébalans door je eigen werkweek in te delen met flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden;

  • werk je op een plek waar iedereen zijn eigen specialisme heeft en je van elkaar kunt leren;

  • ligt ons kantoor vlakbij de snelweg met voldoende parkeergelegenheid.

Overige informatie:

  • Aanleveren van een VOG-P verklaring is verplicht;

  • Thuiswerken in overleg:

  • De functie is ingeschaald in salarisschaal 10 van de CAO Gemeenten;

  • Het niet naar waarheid invullen van de beoordelingscriteria leidt automatisch tot uitsluiting van de procedure;

  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP'er.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Systemen die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.