Begindatum:
2 dec 2021Einddatum:
16 mei 2022Uren per week:
16Publicatiedatum:
19 nov 2021Het Mitel telefonie platform geeft performance problemen. De problemen die wij ervaren zijn vertragingen met doorverbinden, de Micollab Client die traag reageert, het traag kunnen opzoeken van contactpersonen en niet kunnen terughalen van gesprekken. Ook zien wij dat er nog veel verbeteringen
gehaald kunnen worden in de configuratie en beheer van ons platform.
Bovenstaande problemen moeten gestructureerd opgelost worden. Door het juiste advies, een goede configuratie op het Mitel platform, stabiel configuratie voor het netwerk en virtuele omgeving moet er een stabiele basis gemaakt worden zodat wij de doorontwikkeling kunnen maken
naar de cloud. Aanpassingen en adviezen moeten gedocumenteerd en overgedragen worden.
We willen graag expertise die ons helpt met het stabiliseren van ons telefonie platform en dat wij een goede basis hebben voor de doorontwikkeling naar de cloud.
1. Het in kaart brengen van de huidige configuratie van de omgeving
2. Actieplan maken voor het oplossen van de performance problemen
3. Met dit actieplan gestructureerd dit probleem aanpakken en oplossen
4. Als de performance problemen verholpen zijn moet er een advies komen hoe we het huidige
platform moeten configureren voor een goede performance en stabiele basis voor de
toekomst.
5. Documentatie opleveren van de adviezen
6. Bestaande handleidingen bijwerken in samenwerking met de servicedesk
7. Overdracht opgedane kennis naar team leden en de servicedesk
- Het aanleveren van een verklaring omtrent is verplicht;
- Wij werken thuis volgens de richtlijnen van het RIVM en in overleg met je leidinggevend;