Administratief Medewerker

Gemeente Altena

Sportlaan 170, 4286 ET Almkerk, Nederland

Sluit over 8 dagen
60 18 Noord-Brabant

Begindatum:

21 jul 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

4 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is één van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein. Als administratief medewerker werk je mee in de processen van onze afdeling. Denk dan vooral aan, de Participatiewet, Bijzondere Bijstand,  minimaregelingen, Regeling opvang ontheemden Oekraïne en meer. Het werk van het team beperkt zich niet tot één wet of regeling.  

Er is behoefte aan een ervaren, tijdelijke collega bij de uitvoering van de Regeling opvang  ontheemden Oekraïne (RooO).  

Jouw werk

  • Je screent en beoordeelt inkomende stukken op volledigheid, belang, prioriteit en aard van afhandeling;

  • Je haalt daarvoor de informatie uit meerdere systemen;

  • Je brengt spoedeisende zaken onder de aandacht, handelt correspondentie/stukken zelfstandig af, en bewaakt de follow-up;

  • Je bent goed op de hoogte van de inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraine en de actuele wijzigingen;

  • Je pakt zelfstandig aanvragen voor Leefgeld Oekrainers op en werkt ze in zijn geheel af;

  • Je behandelt zelfstandig het proces voor de Inning Eigen Bijdrage Oekrainers en werkt dit in zijn geheel af;

  • Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding reiskosten ophalen sticker Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af;

  • Je behandelt zelfstandig de aanvragen vergoeding kosten leerlingenvervoer Oekrainers en werkt ze in zijn geheel af;

  • Je stelt rapportages op;

  • Je stelt beschikkingen op;

  • Voert Beeindigings- en/of wijzigingsonderzoeken uit;

  • Je onderhoudt contact met de beheerders van de opvanglocaties;

  • Je administreert en muteert gegevens.

Eisen

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties kan deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP-er. Kandidaat is geen ZZP-er en is op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst bij uw bureau.

  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.

  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst.

  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat heeft recente ervaring met inhoud Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.

  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.

  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.

  • Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief. (€ 60,-) (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen vergoed.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring administratief medewerker met als specialisatie opvang ontheemden Oekraïne binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV. Keuzemogelijkheden Keuzemogelijkheden Minder dan 3 jaar werkervaring (1 Punten) 3 jaar werkervaring (2 Punten) 4 jaar werkervaring (3 Punten) 5 jaar werkervaring (4 Punten) Meer dan 5 jaar werkervaring (5 Punten)

  • Kandidaat heeft actuele kennis van de Regeling opvang ontheemden Oekraïne. Dit moet blijken uit het CV.
    2p

  • Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.
    2p

  • Kandidaat heeft recente ervaring met volledig afhandeling van aanvragen voor leefgeld, eigen bijdrage, reiskosten en leerlingenvervoer. Dit moet blijken uit het CV.
    2p

  • Kandidaat heeft ervaring met werken met Suite voor het Sociaal Domein. Dit moet blijken uit het CV.
    2p

  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.
    3p

Competenties

  • Je hebt een oplossingsgerichte en open houding.

  • Je bent flexibel en stressbestendig.

  • Je hebt uitstekende schriftelijke- en communicatievaardigheden.

  • Je bent gericht op samenwerking en durft de juiste vragen te stellen.

  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit

  • Competenties als georganiseerd, gestructureerd, oog voor detail, klantgerichtheid en kwaliteitsgerichtheid zijn jou op het lijf geschreven. 

Organisatie en team

Administratief medewerker Het team K&A (Kwaliteit & Administratie) is een van de vijf teams van de afdeling Sociaal Domein.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier na gunning ban de opdracht. Pas wanneer de VOG in bezit is kan gestart worden met de opdracht. Op basis van het volgende profiel dient de VOG aangevraagd te worden: Keuze voor medewerkers Sociaal domein:

  • Risicogebieden : 1, 4, 8,

  • Functieaspecten : 11, 12, 41, 43, 84, 85

Gemeente Altena stelt een laptop in bruikleen ter beschikking om de werkzaamheden voor gemeente Altena op uit te voeren

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur