Slotjesveld 1, 4902 ZP Oosterhout, Nederland
Begindatum:
1 jul 2022Einddatum:
1 jul 2023Uren per week:
36Publicatiedatum:
20 jun 2022Organisatie
We krijgen het heus wel eens te horen: werken bij een gemeente zal wel voorspelbaar zijn. Maar niets is minder waar. Dat roepen we niet, maar laten we zien. Door de lat wat hoger te leggen dan mensen van ons verwachten. Ook onderling, als collega’s, doen we meer voor elkaar. We werken niet alleen samen, we voelen ons ook met elkaar verbonden. Met 55.200 inwoners en 450 collega’s biedt de gemeente Oosterhout de uitdagingen en kansen van een grote gemeente en de slagvaardigheid en geborgenheid van een kleinere gemeente.
Bij Oosterhout realiseer je onze ambities voor 2030. Het is fijn wonen in Oosterhout. Dat willen we zo houden en ons duurzaam voorbereiden op de toekomst. Tegelijk trekken we bedrijven door onze gunstige ligging en zorgen we daarmee voor werkgelegenheid. En bezoekers kunnen in onze gemeente hun hart ophalen in de prachtige parken en bossen, de historische Heilige Driehoek en bij de vele evenementen. Samen met inwoners, ondernemers, maatschappelijke partners en buurgemeenten kleuren we onze toekomst in. Als jij bij ons komt werken, krijgen we nóg meer voor elkaar!
Functiebeschrijving
Beheer jij binnenkort ons zaaksysteem dat burgers en bedrijven laat communiceren met gemeenten? Ga jij die uitdaging aan? Zorg jij er dan ook voor dat ons zaaksysteem altijd bereikbaar is? Word als Junior Functioneel beheerder Zaaksysteem een belangrijke schakel van ons zaaksysteem. Je werkt dan niet voor één gemeente maar meteen voor meerdere. Equalit is namelijk een samenwerkingsverband waarbij verschillende gemeenten zijn aangesloten. Daar wil je toch bij horen als Junior Functioneel beheerder Zaaksysteem?
Over Equalit
Het Shared Service Center Equalit is een ICT-samenwerkingsverband van en voor lokale overheden. Met zo’n 100 ICT-professionals faciliteren we 12 deelnemers (waarvan 11 gemeenten) met ruim 2800 ambtenaren in plaats- en tijdonafhankelijk samenwerken. Door kennis en krachten te bundelen, bouwen en ontwikkelen we samen digitale oplossingen die de dienstverlening aan burgers en bedrijven helpt optimaliseren. Onze complexe ICT-omgeving is ingericht met moderne oplossingen: een uitdaging om een bijdrage aan te leveren.
Wat ga je doen?
Zaakgericht werken helpt onze deelnemers om hun dienstverlening en bedrijfsvoering te verbeteren. Als Junior Functioneel beheerder zaaksysteem ga je werken bij het Team de Zaak. Dit team beheert het zaaksysteem en de gekoppelde applicaties die worden ingezet voor zaakgericht werken. Je inventariseert, configureert en implementeert de wensen voor onze deelnemers als het gaat om zaakgericht werken. Ons uitgangspunt daarbij is dat we dat generiek doen.
Het zaaksysteem is de applicatie waarin de medewerkers van onze deelnemers al hun zaken/taken generiek kunnen behandelen (denk aan een verhuizing, rijbewijs of subsidieaanvraag). De sjablonengenerator zorgt er voor dat je gemakkelijk een document kunt maken voor de burger inclusief hergebruik van gegevens. De documenten komen vervolgens weer terecht in het document management systeem en zijn weer raadpleegbaar in het zaaksysteem. Wat ga je hiervoor concreet doen?
Taken
Bijdrage leveren aan excellente dienstverlening (bijvoorbeeld gebruikersondersteuning);
Verzorgen van trainingen/ productdemo’s op locatie;
Functioneel inrichten gemeentelijke processen;
Data/ gegevenssets beschikbaar stellen voor deelnemer.
Wie zoeken wij
Je bent niet langer dan twee jaar geleden afgestudeerd (minimaal hbo).
Je komt te werken in een ICT- organisatie en werkt veel met cijfers en gegevens.
Daarom heb je:
Affiniteit met gemeentelijke processen, bij voorkeur zaakgericht werken;
Digitale vaardigheden;
Vermogen om samen te werken;
Een oplossingsgerichte instelling;
een proactieve werkhouding.
Uren en werkdagen
Aantal uur per week: 36 uur per week
Toelichting op uur per week: 32-36 uur per week, thuiswerken in overleg
Werkdagen: Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.