Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beleidsmedewerker ruimtelijke ordening (stedelijk gebied)

De Lind 44, 5061 HX Oisterwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 jul 2022

Einddatum:

1 jul 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

16 jun 2022
Als beleidsmedewerker ruimtelijke ordening (RO) voor het stedelijk gebied heb je een gevarieerd takenpakket. Zo zit je aan tafel met bewoners, ontwikkelaars of bedrijven die graag een ontwikkeling willen, je adviseert ze over de mogelijkheden en de stappen die genomen moeten worden. Jij houdt het proces scherp in de gaten houdt en schakelt met de wethouder. Jij zorgt voor verbinding in de gemeenschap en duidelijkheid naar de initiatiefnemer. Een leuke job, waar veel uitdaging in zit.
Taken:
  • Projectbegeleiding van diverse complexe ruimtelijke projecten die zich in  het stedelijk gebied van de gemeente bevinden. De rol van projectleider is jou hierbij op het lijf geschreven;
  • Het voeren van bestemmingsplanprocedures van ruimtelijke ontwikkelingsopgaven. Het initiëren en coördineren van  anterieure overeenkomsten;
  • Het maken van de vertaling van het nationale en provinciale ruimtelijk beleid en regelgeving naar gemeentelijk niveau;
  • Het adviseren van bestuur, management en integraal advies;
  • Je voert regie en participeert in diverse overlegvormen met belanghebbenden en betrokken instanties met het oog op projectontwikkeling en implementatie van beleid en belangenbehartiging;
  • Je vertegenwoordigt de gemeente in bezwaar- en beroepsprocedures op het gebied van RO;
  • Je houdt op een heldere manier contact met betrokken partijen (initiatiefnemers, ontwikkelaars, particulieren, andere gemeenten en ook collega’s en het college en de raad) en je neemt hen mee in het proces, waarbij je steeds duidelijk bent over de mogelijkheden en onmogelijkheden.

Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van planologie of ruimtelijke ordening en minimaal 5 jaar ervaring in het vakgebied bij voorkeur voor een gemeentelijke organisatie;
  • Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van ruimtelijke ordening, waaronder  de Interim omgevingsverordening Noord-Brabant en hebt ervaring met het voeren van bestemmingsplanprocedures;
  • Je werkt graag zelfstandig en bent goed in het stellen van je prioriteiten waarbij je het belang van het project en de politiek niet uit het oog verliest;
  • Je bent je bewust van de omgeving waar je in en voor werkt. Zo kun je op verschillende niveaus communicatief schakelen en weet je de verbinding met de initiatiefnemer, de maatschappij en de politiek goed te maken;
  • Je bent een gezellige collega, die ook tijd maakt om een ander te helpen en graag meedenkt in de ontwikkeling van het team.
  • Meer informatie
    Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
    Help
    Contact
    Help
    Hoe werkt het?
    Veelgestelde vragen
    Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
    Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
    Opdracht Adviseur Nikki Nowack
    Nikki Nowack
    Opdracht Adviseur
    Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
    Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.