Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker financiële administratie

Harmen Visserplein 1, 8302 BW Emmeloord, Nederland

Sluit over 9 dagen
Geen maximum 36 Flevoland

Begindatum:

10 nov 2025

Einddatum:

1 jun 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Dit is het cluster Het cluster B&FPC is verantwoordelijk voor gemeentelijke belastingen, planning & control, financieel adviseurschap, financiele toetsing van beleidsvoorstellen, financiele administratie en invordering. Je werkt in een enthousiast team van zes medewerkers.

Dit ga je doen

Met passie en lef werk je aan de financiele verslaglegging. Samen met jouw collegas ben je mede eindverantwoordelijk voor de financiele verslaglegging. Je taken omvatten:
  • Opstellen en analyseren van financiele rapportages en jaarrekeningen;
  • Uitvoeren van complexe financiele controles en identificeren van afwijkingen;
  • Ontwikkelen en implementeren van efficiente financiele processen en procedures;
  • Beheren van de centrale boekhouding en verwerken van financiele mutaties;
  • Fungeren als vraagbaak voor medewerkers en actief benaderen van kredietbeheerders bij onregelmatigheden;
  • Bijdragen aan de ontwikkeling en optimalisatie van financiele systemen en tools.

Eisen

  • De kandidaat heeft een afgeronde financiele HBO-opleiding, bijvoorbeeld bedrijfseconomie.
  • Aantoonbare recente werkervaring als Medewerker financiele administratie bij een gemeentelijke organisatie.

Wensen en competenties

Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur een MBO+ opleiding afgerond met meerjarige ervaring (>2 jaar) bij een gemeentelijke organisatie.
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt.
  • Goed bekend met het financiele pakket Unit4 Financials.
  • Per direct beschikbaar voor gevraagde periode.
  • Basiskennis van BBV (Besluit Begroting en Verantwoording) en inzicht in gemeentelijke financiele processen (crediteuren/debiteuren, memoriaalboekingen, BTW, etc.).
  • We zijn vooral op zoek naar een MBO+ er die van aanpakken weet.

Competenties

  • Je bent een natuurlijke drager van onze kernwaarden HALLO: je werkt met hartstocht, zoekt het avontuur, toont lef, bent leergierig en gelooft in de kracht van ontmoeten.
  • Je hebt een dienstverlenende instelling, werkt graag samen en helpt collega's vanuit jouw expertise.
  • Na een gedegen inwerkperiode kun je zelfstandig werken.
  • Je bent nauwkeurig en hebt oog voor details.

Organisatie en team

Dit is het cluster

Het cluster B&FPC is verantwoordelijk voor gemeentelijke belastingen, planning & control, financieel adviseurschap, financiele toetsing van beleidsvoorstellen, financiele administratie en invordering. Je werkt in een enthousiast team van zes medewerkers.

Gespreksinformatie

Interviewplanning

De interviews worden gepland op 6 november om 11.00, 13.00 en 14.00 uur. De interviews zijn met Rene Stigt (teamleider B&FPC), Ruurd Visser (medewerker financiele administratie) en Edith van den Berg (Coordinator team financiele administratie en invordering).

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Dienstencategorie Andere diensten
CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Gunningscriteria Weging prijsdeel: 25 %
Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview toetsen we op werkervaring, kennis en de competenties. Weging: 25 %
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur