Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Wij zijn voor het team Maatschappelijke Ondersteuning tijdelijk op zoek naar een
Ervaren Wmo-consulent (basis)
32 uur per week gedurende een geschatte doorlooptijd van 1 jaar
De Wmo-consulent werkt in het integrale team Maatschappelijke Ondersteuning. In dit team werken ook (beleid)adviseurs, casemanagers schuldhulpverlening, administratief maatschappelijk ondersteuning (CMO).
Wat ga je doen? Je handelt zelfstandig hulpvragen af op het gebied van huishouden, vervoer, wonen en verplaatsen. Tijdens een kantoorafspraak of bij huisbezoeken achterhaal je de hulpvraag. Zo nodig schakel je een collega of een externe deskundige in. Bij het zoeken naar de best passende oplossing werk je op de scheidslijn tussen wenselijkheid en noodzakelijkheid en je kunt dat verschil goed uitleggen. Je bent goed op de hoogte van algemeen gebruikelijke en voorliggende voorzieningen zodat je precies weet in welke situaties de WMO wel en niet compenseert.
Tijdens het traject van melding tot besluit bewaak je de voortgang. Je verzorgt de registratie, rapportages en beschikkingen. Je werkt zelfstandig binnen een leuk team en hebt een eigen caseload.
In de loop van 2022 gaat een nieuw contract huishoudelijke ondersteuning in. Indien noodzakelijk vervul je hierin ook een rol.
Wat vragen we van je? • Een HBO-diploma, bij voorkeur paramedisch; • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring als Wmo-consulent (basis). We zijn op zoek naar iemand die al stevig in de schoenen staat en daardoor direct inzetbaar is; • Bij voorkeur ervaring met het bemensen van een telefonisch Wmo-loket. • Affiniteit met de doelgroep ouderen en mensen met een fysieke beperking; • Je focust op wat de hulpvrager nog kan en nog kan leren; • Kennis m.b.t. het indiceren van voorzieningen wonen, vervoer, verplaatsen en huishouden; • Kennis van de Wmo en aanpalende wetgeving; • Goede communicatieve vaardigheden; • Je bent in het bezit van eigen vervoer zodat je onze cliënten thuis kunt bezoeken indien dit noodzakelijk is.
De werkdagen en startdatum van deze opdracht kunnen in onderling overleg worden afgestemd.
De gesprekken vinden plaats op maandag 24 januari 2022 op het gemeentehuis in Zevenbergen. Ook al kunnen we niet voorspellen dat je wordt uitgenodigd, het zou fijn zijn als je hier alvast rekening mee kunt houden in jouw agenda.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Delen:
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.