Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Transitie Facilitair

Gorecht-Oost 157, 9603 AE Hoogezand, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
90 32 Groningen

Begindatum:

1 jul 2022

Einddatum:

1 jan 2023

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

16 jun 2022

Adviseur Transitie Facilitair, die kan schakelen op strategisch, tactische en operationeel niveau.

De uitvoering van de facilitaire dienstverlening wordt verricht door het team facilitair. Het team is druk bezig om de transitie te maken naar een professionele facilitaire organisatie.

Het team werkt nauw samen met de teams Automatisering en Gebouwenbeheer. De gemeente is in 2021 verhuisd naar een nieuwe locatie. Dat brengt veranderingen met zich mee voor de dienstverlening en de wijze waarop de facilitaire dienstverlening aangeboden wordt. Team Facilitair heeft voor deze nieuwe situatie een visie ontwikkeld met bijbehorende strategie.

  • Je coacht en geeft inhoudelijk richting aan het team met betrekking tot de implementatie, verdere doorontwikkeling en professionalisering van facilitaire dienstverlening;
  • Je zorgt hiervoor samen met de teamleider en collega´s voor dat de ontwikkelde visie wordt gedragen;
  • Je initieert en bewaakt de noodzakelijke ontwikkelprocessen;
  • Je initieert de verhoging van het kennisniveau van het team;
  • Je werkt diverse werkprocessen uit met betrekking tot de facilitaire dienstverlening;
  • Je signaleert en verbindt facilitaire ontwikkelingen i.r.t. de facilitaire dienstverlening;
  • Je zet kennis en kunde in om binnen het team een professionaliseringsslag te maken;
  • Je kunt schakelen tussen operationeel, tactisch en strategisch niveau en kunt op deze niveaus naast de collega´s staan (met de voeten in de klei) en zaken tot uitvoering brengen.
  • Je kunt een duurzaamheidsvisie implementeren in de facilitaire dienstverlening.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt een resultaatgerichte instelling gecombineerd met een ervaren daadkrachtige werkwijze met scherp inzicht in maatschappelijke en politiek-bestuurlijke verhoudingen
  • Je bent een echte aanjager en weet andere mensen te enthousiasmeren om de schouders eronder te zetten;
  • Je bent sterk op de volgende kwaliteiten: communicatie, procesmatig, analytisch, pragmatisch, inlevingsvermogen, overtuigingskracht, tact en visie;
  • Je acteert op het snijvlak van communicatie, facilitair en organisatieveranderingen;
  • Je bent in staat overzicht te creëren daar waar de situatie onoverzichtelijk is. Je weet dit om te zetten naar duidelijke, concrete plannen en acties;
  • Je bent een verbinder en betrekt actief stakeholders in processen;
  • Je hebt oog voor de behoefte van de klant.
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen van adviezen t.b.v. besluitvorming;
  • Je bent een ervaren sparringpartner voor het team en directie.


Interviewplanning

Donderdag 30 juni 2022 is gereserveerd voor sollicitatiegesprekken.

Toelichting op rooster

32 uur is max aantal uren per week (indicatie 24 - 32 uur p.wk)

Dienstencategorie

Andere diensten
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.