Teamleider Financiën

Hanzeweg 8, 7241 CR Lochem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 125,00 32-36 Gelderland

Begindatum:

3 mrt 2025

Einddatum:

29 aug 2025

Uren per week:

32-36

Publicatiedatum:

20 jan 2025

Opdracht omschrijving
Het team Financiën bevindt zich aan de vooravond van een organisatorisch verandertraject. De stip aan de horizon is bekend, maar hier moet nog wel concrete invulling aan gegeven worden en het team moet zich vanuit de huidige situatie gaan ontwikkelen naar een nieuwe structuur en taakvolwassenheid. 

Daarnaast blijft de winkel gewoon open, en moet het team ook operationeel aangestuurd blijven.

Daarmee is de opdracht tweeledig:

  • het team begeleiden bij het bereiken van de 'stip op de horizon'

  • dagelijkse operationele aansturing

Verantwoordelijkheden

  • Leiden veranderingstraject inclusief inhoudelijke concretisering 'stip op de horizon'

  • Opstellen Strategisch Personeelsplan voor het team, inclusief 9-grid meting en bijbehorende individuele ontwikkelpunten van teamleden

  • Dagelijkse aansturing, waaronder HR taken (vacaturebeheer, verzuimbegeleiding, personeelsontwikkeling etc) en budgetbeheer van het team

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart 2025 tot en met 29 augustus 2025 voor 32 tot 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.

  • Ervaring met het leiden van veranderingstrajecten Ervaring met het aansturen van teams Financieel-inhoudelijke ervaring

  • HBO+, bij voorkeur in een bedrijfskundige, bestuurlijke of financiële richting.

Wensen

  • Aanvullende opleidingen op het gebied van verandermanagement (20%)

  • Ervaring met leidinggeven en sturing geven aan verandering in een ambtelijke organisatie (40%)

  • Kennis van financiële processen en bijbehorende rollen (P&C cyclus) (40%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.