Begindatum:
1 nov 2023Einddatum:
1 jul 2024Uren per week:
16Publicatiedatum:
14 sept 2023Omschrijving van de opdracht
Het actueel houden van de lopende grondexploitaties van de gemeente, inclusief de facilitaire grondexploitaties.
Het verzorgen van de paragraaf grondbeleid voor de begroting en jaarrekening.
Beleidsmatige inbreng bij (strategische) processen binnen het vakgebied, zoals kostenverhaal, nota grondbeleid, omgevingswet en woningbouwopgave.
Vertegenwoordigen van de afdeling bij voorbereiding van bestuurlijke besluitvorming binnen het werkgebied.
Coördineren van administratieve/ondersteunende werkzaamheden voor de grondexploitaties.
Overige voorkomende werkzaamheden op het gebied van planeconomie.
Verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor de financieel-economische aspecten voor Ruimtelijke Ontwikkelingen (bijvoorbeeld nieuwbouwplannen, bestemmingsplannen etc.).
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2023 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure en kan eventueel ook voor 1 november 2023 starten. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen. Uit het CV moet duidelijk blijken dat aan onderstaande eisen wordt voldaan.
HBO/WO Planologie & Ruimtelijke Ordening of Vastgoedkunde.
Tenminste 6 jaar relevante werkervaring waarvan de laatste 5 jaar als planeconoom.
Tenminste 4 jaar relevante werkervaring in de laatste 5 jaar met het werken voor een plattelandsgemeente.
Aantoonbare ervaring met coaching van meerdere junioren tegelijk en het geven van trainingen van planeconomie en vastgoedrekenen.
Gunningscriteria
Ervaring met de applicaties Key2Finance, grexmanager en Total Link.
Aantoonbare ervaring in de afgelopen 2 jaar met tenminste 2 PPS-grondexploitaties waarbij gemeente en marktpartij samen de grondexploitatie voerden.
Aantoonbare ervaring met advisering rond grondaankopen, taxaties, Wet voorkeursrecht gemeenten.
Aantoonbare ervaring met het opstellen van grondexploitaties van tenminste 250 woningen in de afgelopen 2 jaar.
Aantoonbare ervaring met advisering voor zowel gemeenten als marktpartijen.
Aantoonbare ervaring met gemeentelijke ruimtelijke projecten en kent de ins en outs van de financiële regelgeving (BBV).
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.
Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen één werkdag contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.