Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland
Begindatum:
21 jul 2025Einddatum:
1 aug 2026Uren per week:
8Publicatiedatum:
5 jul 2025Om de lange termijn ambities van de gemeente te realiseren, wil de gemeente Leidschendam-Voorburg gebruikmaken van externe financieringsmogelijkheden, zoals subsidies vanuit het Europese Subsidie Fonds welke in nauwe samenwerking met omliggende gemeenten wordt uitgevoerd. Hierbij is professioneel subsidieadvies en projectbeheersing dan ook onmisbaar om de kans op een succesvolle aanvraag te vergroten en succesvol af te ronden.
Taken en werkzaamheden
De subsidie coördinator ESF houdt zich bezig met:
Op basis van de kansrijke projecten en een afweging van de kosten en baten beslissen over subsidieverwerving en beheersing van ESF voor de gemeente Leidschendam-Voorburg;
Overleg met de regionale gemeentelijke ESF-coordinator over het monitoren en uitvoering van de ESF- subsidies belegd als onderdeel bij de gemeente Leidschendam-Voorburg;
Overleg met het de teamleider Financiele Administratie van afdeling Bedrijfsvoering over de mogelijke administratie van subsidies in samenwerking met 2 collegas die op administratief gebied ondersteunen;
De samenwerking regelt tussen alle betrokken partijen zoals de subsidieadviseur van Leidschendam-Voorburg, de inhoudelijke budgetverantwoordelijke van de vakafdeling en team F-administratie;
Borgt de gehele uitvoering van processen op gebied van ESF qua aanvraag, ondersteuning en verantwoording met als doel het zo hoog mogelijk binnenhalen van ESF subsidie.
Organisatie
Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 650 collegas aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden en verantwoordelijkheid.
Over de afdeling Bedrijfsvoering (BV)
Werken voor Bedrijfsvoering is werken voor de motor van de gemeente. Bij elke ontwikkeling of ieder proces is deze afdeling betrokken. Hier werken adviseurs en ondersteuners die collegas helpen hun werk te doen. Bij BV vind je HR, financien, communicatie, inkoop, informatiemanagement, onderzoek, IT, facilitaire zaken, bestuursadvisering en juridische zaken. Kortom, grote afwisseling in collegas en in het werk.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 15 juli 2025 tussen 09:00 uur en 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 14 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg
Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.