thumbnail
thumbnail

Teamleider

Oldehoofsterkerkhof 2, 8911 DH Leeuwarden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Friesland

Begindatum:

29 apr 2024

Einddatum:

31 mrt 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

28 mrt 2024

Teamleider Waarderen en Heffen 
32-36 uur

Belastingen is per 1 april 2024 een onderdeel van de sector Financiën. De sector Financiën bestaat uit meerdere teams. Voor één van deze teams zoeken we een nieuwe teamleider. Als teamleider ga je leidinggeven aan het team Waarderen en Heffen. Dit team bestaat uit 17 medewerkers en houdt zich bezig met alle waarderingstaken ingevolge de Wet WOZ, gegevensbeheer, de heffing van lokale belastingen en de afhandeling van bezwaar- en beroepzaken.

Wij zoeken hiervoor een gedreven en resultaatgerichte persoon die veel plezier haalt uit de ontwikkeling van het team en het continu verbeteren van de werkprocessen. Je zorgt voor de planning, voortgangsbewaking, aansturing van de dagelijkse werkzaamheden en neemt besluiten. Je adviseert op het snijvlak van beleid en uitvoering en werkt samen met diverse stakeholders binnen een breed beleidsveld.

Jouw taken:

  • Je geeft als teamleider integraal leiding aan het team Waarderen en Heffen.

  • Je stuurt dagelijks op de tijdigheid en kwaliteit van alle binnen het team voorkomende werkprocessen.

  • Je bent verantwoordelijk voor de bezetting, resultaten en HR-agenda (PIOFACH) van het team.

  • Je vertaalt de strategie van de organisatie naar beleid en concrete activiteiten voor jouw team.

  • Je geeft volop aandacht aan professionele en persoonlijke ontwikkeling van medewerkers.

  • Je gaat voor resultaat én werkplezier en bevordert de samenwerking binnen de hele sector Financiën.

  • Je geeft het voorbeeld door in verbinding te staan met alle relevante interne en externe stakeholders.

  • Je levert de input en adviseert t.b.v. de P&C cyclus;

  • Je bent lid van het managementteam van de sector. 

  • Je ondersteunt en adviseert de sectormanager Financiën

Wie ben jij
Als teamleider heb je een sterke persoonlijkheid met een duidelijke visie welke richting je op wil met je team. Je bent in staat om op natuurlijke wijze een motiverende en inspirerende werkomgeving te creëren. Je hebt verstand van de inhoud van waar je met je team verantwoordelijk voor bent, je haalt energie uit de ontwikkeling van jouw mensen en levert hieraan zelf een belangrijke bijdrage. 
We zoeken hiervoor iemand met de volgende vaardigheden:

  • Je beschikt over minimaal een HBO werk- en denkniveau;

  • Je hebt kennis van zowel lokale heffingen en de Wet WOZ, als van Informatiemanagement en Dienstverlening;  

  • Je beschikt over een aantal jaar ervaring als tactisch/operationeel leidinggevende;

  • Je bent daadkrachtig en resultaatgericht;

  • Je straalt rust en vertrouwen uit en legt de verantwoordelijkheden zo laag mogelijk binnen je team; 

  • Je hanteert een mensgerichte en coachende leiderschapsstijl;

  • Je bent gewend te werken in netwerken en bent een verbinder, binnen én buiten de organisatie;

  • Je hebt ervaring/affiniteit met veranderprocessen en gebruik van het Agile en Lean gedachtengoed.

Waar ga je werken
Wij zijn met ruim 127.000 inwoners de grootste gemeente van Fryslân. Leeuwarden is het bestuurlijke, economische en culturele zwaartepunt van de provincie. We zijn een energieke organisatie met een verscheidenheid aan boeiende vraagstukken. Met bijna 2.000 medewerkers werken we aan de realisatie van de ambities van de gemeente en de uitvoer van diensten voor onze burgers en ondernemers. 

Je bent werkzaam bij Belastingen, wat onderdeel is van de sector Financiën. De sector Financiën is onderdeel van het Shared Servicecentrum (SSC) van de gemeente Leeuwarden. Het SSC biedt haar dienstverlening aan voor zowel interne als externe klanten. 

Eisen

  • Akkoord met de Algemene Inhuurvoorwaarden Inhuurdesk Gemeente Leeuwarden

  • Aanbieder is akkoord met de volgende artikelen mbt het door-/uitlenen van personeel:

    • Opdrachtnemer enkel Inhuurkrachten zal inzetten met wie hij zelf een arbeidsovereenkomst is aangegaan of met wie hij zelf een vooraf door de Belastingdienst goedgekeurde (model)overeenkomst van opdracht is aangegaan op basis van Tussenkomst (tenzij nadrukkelijk anders is overeengekomen) die toeziet op de op basis van een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW uit te voeren werkzaamheden voor de Klant of Opdrachtnemer in de vorm van een Maatschap werkzaamheden verricht onder een overeenkomst van opdracht ex artikel 7:400 BW voor de Klant.

    • Indien de Opdrachtnemer Inhuurkrachten wenst in te zetten die niet bij haar in dienst zijn, kan dat slechts na schriftelijke toestemming van Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant. Het Flexhuis B.V. c.q. de Klant heeft het recht aan deze inzet voorwaarden te verbinden, mede ter zekerstelling van haar eventuele verplichtingen jegens derden, waaronder begrepen de Belastingdienst en de Uitvoeringsinstellingen.

  • Je beschikt over minimaal een HBO werk- en denkniveau;

  • Aangeboden tarief is inclusief reiskosten

  • Je hebt kennis van zowel lokale heffingen en de Wet WOZ, als van Informatiemanagement en Dienstverlening;

  • Je beschikt over een aantal jaar ervaring als tactisch/operationeel leidinggevende

  • Je hebt ervaring/affiniteit met veranderprocessen en gebruik van het Agile en Lean gedachtengoed

Wensen

  • Kandidaat is Keuzemogelijkheden

    • Zelfstandig zonder personeel (ZZP) obv van een goedgekeurde TUSSENKOMST modelovereenkomst van de Belastingdienst (bij gunning verplicht nummer overeenkomst communiceren) (0 Punten)

    • Aangeboden obv Uitzenden/Detachering (0 Punten)

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Teamleider die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.