Projectondersteuner Openbare Ruimte

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Sluit over 7 dagen
65 36 Noord-Brabant

Begindatum:

25 aug 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

16 mei 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdrachtomschrijving
Als Projectondersteuner werk je mee aan het realiseren van integrale projecten in de openbare ruimte van de gemeente Land van Cuijk. Variërend van de aanleg van nieuwe woonwijken tot reconstructies van de bestaande openbare ruimte.

Jij bent de rechterhand van één of meerdere projectleiders openbare ruimte en bent hierbij een onmisbare schakel bij de realisatie van onze mooie projecten in de openbare ruimte. Jij draagt daarbij zorg voor het agendabeheer en plant de overleggen, bewonersavonden en inloopmomenten en regelt de bijbehorende faciliteiten. Je notuleert bij belangrijke overleggen met derden en ondersteunt de projectleiders bij het opstellen, samenvoegen en versturen van bewonersbrieven en bijeenkomsten.

Daarnaast ondersteun je de projectleiders actief binnen projecten; Je onderhoudt, beheert en bewaakt de projectdossier, projectplanning en documentatie. Daarbij zorg je voor compleetheid, juistheid en tijdigheid van de documentenstroom van de projecten.

Kandidaatomschrijving
Wij zoeken een duizendpoot die dienstverlenend is ingesteld, snel kan schakelen en ervan houdt in een dynamische omgeving te werken.

  • Je bent een aanpakker, enthousiast, nieuwsgierig en je hebt een ondersteunende en proactieve houding;

  • Je krijgt energie van plannen en organiseren en hebt oog voor detail;

  • Je bent flexibel en pragmatisch ingesteld en kunt gemakkelijk schakelen in stijl en niveau;

  • Je kunt goed samenwerken, je bent een echte teamspeler en bent bereid te leren.

Interviewplanning
De gesprekken staan gepland op 24 juni.

Toelichting op rooster
32 tot 36 uur

Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing

CPV code
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Eisen

  • De kandidaat is geen ZZP'er

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 25 %

  • De kandidaat heeft ervaring bij een gemeente: Weging: 25 %

  • De kandidaat heeft ervaring als ondersteuner in projecten: Weging: 25 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Wendbaar, Flexibel en Innovatief

Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur