Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Informatiebeheerder

Louis Jansenplein 1, 5431 BV Cuijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
60 36 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

31 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jul 2024

Omschrijving van de opdracht

Duur: 4 maanden met optie tot verlenging

Als Informatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor allround informatiebeheer, zowel analoog als digitaal. Je opent de post, registreert correct en tijdig, verzendt post, voert kwaliteitscontroles uit en beheert het archief door zaken te archiveren. We werken in het Land van Cuijk digitaal vanuit het centrale zaaksysteem Join Zaak & Document.

Je verricht de volgende werkzaamheden:

  • Uitvoeren van allround informatiebeheer, inclusief het openen, scannen en registreren van post in het zaaksysteem Join Zaak & Document.

  • Correct en tijdig registreren van documenten en zorgdragen voor een efficiënte postverzending.

  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles en archivering zaken binnen het zaaksysteem Join Zaak & Document.

  • Het behandelen van vragen en verzoeken van medewerkers in Topdesk (incidentbeheer).

Kandidaatomschrijving

  • MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur in het vakgebied informatievoorziening.

  • Je hebt ervaring met administratief werk en kunt nauwkeurig werken.

  • Bij voorkeur ervaring met allround informatiebeheer, zowel analoog als digitaal.

  • Voorkeur voor kennis van en ervaring met het werken in Join Zaak & Document.

  • Je bent accuraat, zelfstandig en in staat om met vertrouwelijke informatie om te gaan.

  • Goede communicatieve vaardigheden en een proactieve werkhouding.

Eisen

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau.

  • Je hebt ervaring met administratief werk.

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 25 %

  • Ervaring met allround (digitaal) informatiebeheer - Weging: 35 %

  • Kennis van en ervaring met het werken in Join Zaak & Document - Weging: 15 %

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Communicatieve vaardigheden, wendbaarheid, zelfstandigheid en werkhouding - Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.