Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
1 jun 2026Uren per week:
27Publicatiedatum:
11 jul 2025Taken:
Contacten met inwoners:
Je verheldert en analyseert hulpvragen middels een vraag gestuurd gesprek op de verschillende levensdomeinen en je geeft informatie en advies zowel in de spreekkamer, telefonisch als door huisbezoek. Met collega s bespreek je en bepaal je de situatie als inwoners hulp nodig hebben op andere domeinen. Uitgangspunt is 1 klant - 1 plan - 1 regisseur.
Procesregie:
Je bent procesregisseur op het terrein van WMO.
Uitvoering WMO:
Op het gebied van de uitvoering van WMO behandel je alle voorkomende aanvragen binnen de WMO, je verricht heronderzoeken en je verricht overige werkzaamheden zoals beëindigingen, aanvraag taxipas etc.
Een maximum uurtarief van € 73,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten (50 punten);
Beschikbaar per 15 september 2025 (30 punten);
Aantoonbare werkervaring met het plannen en uitvoeren van huisbezoeken met bijbehorende verslaglegging. (10 punten)
Aantoonbare werkervaring met het systeem Isamenleving (benoem duidelijk in het cv) (10 punten).
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 juli 9.00 en 12.00 uur (fysiek). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 29 juli 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Overige informatie
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Huizen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).