Begindatum:
1 sept 2025Einddatum:
1 dec 2025Uren per week:
24 - 28Publicatiedatum:
15 aug 2025Je bent een professional die als spin in het web communicatievraagstukken oppakt en uitwerkt. Daarbij hou je van de combinatie (strategisch) adviseren en uitvoering. De focus in jouw opdracht ligt op interne communicatie, zoals de communicatie rondom de Wet open overheid, de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer en ons organisatieontwikkeltraject. Daarnaast doe je de communicatie die gericht is op activiteiten en projecten in de openbare ruimte en de leefomgeving van onze inwoners. Veelal maak je onderdeel uit van een projectgroep, waarbij jij met aandacht voor de behoeften in de organisatie, samenleving en van het bestuur het bestuur, ambtelijk opdrachtgever, projectleider, projectmedewerkers en betrokken partners adviseert over communicatiestrategie en -uitvoering.
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen. Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeen en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
De fysieke/digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 28 augustus tussen 13.00 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 27 augustus 2025 bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 20 augustus 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 22 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. De gestelde vragen en antwoorden kunt u inzien door in te loggen bij Flextender via uw Flextender account. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht loopt tot maandag 25 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.