Begindatum:
1 jul 2025Einddatum:
1 feb 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
5 jun 2025Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Hilversum mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Hilversum. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar. Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner. Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam. We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad. Elke dag willen we dit waarmaken. En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan. Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.
Opdracht
Als integraal BOA ga je deel uitmaken van het team Toezicht en Handhaving van de afdeling Publiekzaken. Het huidige team is aan het ontwikkelen en professionaliseren. Er liggen uitdagingen en kansen op het gebied van jeugd(overlast), horecatoezicht en het verhogen van onze dienstbaarheid. Er wordt nauw samengewerkt met collega’s binnen de organisatie maar ook met onze ketenpartners zoals de politie, jongeren- en welzijnsorganisaties en ondernemers in de stad. Hierdoor is jouw werkdag nooit hetzelfde en kun je voor allerlei uitdagende situaties komen te staan. Juist dit afwisselende aspect maakt het werk van een BOA openbare ruimte afwisselend en aantrekkelijk. Binnen het team Toezicht en Handhaving proberen we iedere dag van elkaar te leren om onze aanpak steeds professioneler te maken.
Daarnaast ben jij:
Een teamplayer die goed kan samenwerken met directe en indirecte collega’s;
Iemand met een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
Een ster in het verbaal oplossen van problemen;
Iemand die steeds vooruit kijkt en oplossingsgericht te werk gaat;
Iemand die goed kan omgaan met emoties van mensen en heb je inlevingsvermogen;
Flexibel, we werken immers via een rooster en op onregelmatige tijden;
Iemand met goede schrijfvaardigheden;
Fysiek en mentaal weerbaar;
Op de hoogte van actuele kennis van de wet & regelgeving.
Vereisten/ knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Aantoonbaar in bezit van een geldig BOA-getuigschrift en/of afgeronde HTV opleiding (benoem dit duidelijk in het cv);
3. Aantoonbaar in bezit van een geldig RTGB certificaat (benoem dit duidelijk in het cv);
4. Aantoonbaar in bezit van een geldig rijbewijs B (benoem dit duidelijk in het cv);
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als BOA openbare ruimte bij een gemeente met 50.000+ inwoners;
6. Uiterlijk beschikbaar per 1 juli 2025 voor minimaal 32 uur;
7. De kandidaat is flexibel en bereidt om op onregelmatige tijden te werken (Benoem dit duidelijk in het cv).
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
8. Aantoonbare werkervaring met het systeem City Control (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (15 punten);
9. Aantoonbare werkervaring als boa (domein 1) bij een gemeente met 50.000+ inwoners (30 punten);
a. Tot 2 jaar aantoonbare werkervaring (0 punten);
b. 2 tot 5 jaar aantoonbare werkervaring (15 punten);
c. Meer dan 5 jaaraantoonbare werkervaring (30 punten);
10. Aantoonbare werkervaring als jeugdboa en in het bezit van een jeugdboa opleiding (50 punten);
a. Geen aantoonbare werkervaring en opleiding (0 punten);
b. Wel aantoonbare werkervaring, maar geen opleiding (20 punten);
c. Geen aantoonbare werkervaring, maar wel een opleiding (30 punten);
d. Aantoonbare Werkervaring als jeugdboa én in het bezit van een jeugdboa opleiding (50 punten).
11. Een korte motivatie geschreven door de kandidaat zelf, waarom deze opdracht je aanspreekt en jij de geschikte kandidaat bent (5 punten).
Competenties
- Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
- Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
- Klantgericht;
- Luisteren;
- Doorzettingsvermogen;
- Resultaatgericht werken;
- Samenwerken;
- Assertiviteit;
- Besluitvaardigheid;
- Organiseren;
- Kritisch;
- Plannen en organiseren.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7-8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
2 á 3.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-di-woe-do-vrij-za-zo
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 20 juni 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Voor de zzp'er
De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief;
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding;
We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’;
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).