Begindatum:
27 aug 2025Einddatum:
27 feb 2026Uren per week:
36Publicatiedatum:
23 jul 2025Als beheerder onderhoud riool ben je in de basis verantwoordelijk voor het opstellen en coordineren van de onderhouds-, inspectie- en reinigingsplanning van het gehele rioolstelsel van de gemeente Hilversum. Daarnaast zorg je ervoor dat de beheerinformatie en de daaraan verbonden beheerprocessen actueel blijven. Als vervanger van een collega en/of op projectbasis houd je toezicht op de uitbestede werkzaamheden. De uitvoering krijgt zijn beslag in nauwe samenwerking met de directe vakgroep die toezicht houden op de uitbestede onderhoud- en reinigingswerkzaamheden. Anderzijds werk je nauw samen met de Rioolbeheerder om de onderhoudsprogrammering en de vervangingsplanning goed op elkaar af te stemmen.
Je bent directie voerder bij het reinigings en inspectie bestek;
Je bent directie voerder bij het kolken reinigings bestek;
Je stelt de inspectie- en reinigingsplanning op;
Je stelt een meerjaren onderhoudsplanning op en bewaakt de voortgang;
Je voert het monitoringsprogramma uit in samenwerking met de riool beheerder;
Je zet (deel)opdrachten uit en het bewaakt de budgetten;
Je fungeert als aanspreekpunt voor in- en externe partijen;
Je houdt de beheerdata digitaal op orde (revisies verwerken);
Je brengt regulier sturingsinformatie in beeld;
Je ondersteunt bij het opstellen en actueel houden van de onderhoudsbestekken;
Je onderhoudt de werkprocessen;
Je stemt kansen tot een integrale aanpak met collegas af;
Verder houd je (incidenteel of projectgebonden) toezicht op de uitvoering van werkzaamheden.
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als uitvoerder, toezichthouder en of beheerder in de civiele techniek;
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het beheerprogramma Mapkit (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan);
Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in de richting civiele techniek;
Aantoonbare in het bezit van een VOL-VCA certificaat;
Aantoonbaar in het bezit van rijbewijs B (Benoem dit duidelijk in het cv);
Een maximum uurtarief van 95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, en parkeerkosten.
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in de riool- en wegenbouw als uitvoerder, toezichthouder of beheerder (50 punten);
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als uitvoerder, toezichthouder of beheerder m.b.t. de uitvoering van hertstel straatwerk i.r.t. rioolonderhoud (30 punten);
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met contractmanagement i.r.t. de specifieke onderhoudscontracten (10 punten);
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het werken van meerjaren onderhoudsplanningen en bewaken van de voortgang ervan (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv met een voorbeeld) (10 punten).
Riool- en wegbouwkundige kennis;
Digitaal vaardig;
Communicatief vaardig;
Samenwerkingsgericht.
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.
We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.
Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.
Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 11 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 7 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Dagen in overleg (in ieder geval dinsdag)
Voor de zzp'er
De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.
‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 29 juli 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 30 juli 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 4 augustus 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.