Wegbeheerder

Dudokpark 1, 1217 JE Hilversum, Nederland

Sluit over 15 dagen
Geen maximum 32 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

22 jul 2025

Omschrijving

Als beheerder onderhoud wegen ben je in de basis verantwoordelijk voor het opstellen en coordineren van de onderhouds- en inspectieplanning vanalle verharding van de gemeente Hilversum. Daarnaast zorg je ervoor dat de beheerinformatie en de daaraan verbonden beheerprocessen actueelblijven. Als vervanger van een collega en/of op projectbasis houd je toezicht op de uitbestede werkzaamheden. De uitvoering krijgt zijn beslag innauwe samenwerking met de directe collega die toezicht houden op de uitbestede onderhoudswerkzaamheden. Anderzijds werk je nauw samen metde senior beheerder om de onderhoudsprogrammering en de vervangingsplanning goed op elkaar af te stemmen.

Specifieke taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent contracthouder van de onderhoudscontracten;

  • Je stelt een meerjaren onderhoudsplanning op en bewaakt de voortgang;

  • Je zet (deel)opdrachten uit en bewaakt de budgetten;

  • Je fungeert als aanspreekpunt voor in- en externe partijen;

  • Je houdt de beheerdata digitaal op orde (revisies verwerken);

  • Je brengt regulier sturingsinformatie in beeld;

  • Je ondersteunt bij het opstellen en actueel houden van de onderhoudsbestekken;

  • Je onderhoudt de werkprocessen;

  • Je stemt kansen tot een integrale aanpak met collegas af;

  • Verder houd je (incidenteel of projectgebonden) toezicht op de uitvoering van werkzaamheden.

Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als uitvoerder, toezichthouder en of beheerder in de afgelopen 10 jaar in de civiele techniek;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4.

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de riool- en wegenbouw als uitvoerder, toezichthouder of beheerder in de afgelopen 10 jaar
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als beheerder m.b.t. het opstellen en coordineren van de onderhouds- en inspectieplanning van verhardingsareaal in de afgelopen 5 jaar
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met contractmanagement i.r.t. de specifieke onderhoudscontracten in de afgelopen 5 jaar
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het actueel houden van beheerinformatie en de daaraan verbonden beheerprocessen in de afgelopen 5 jaar

Competenties

  • Riool- en wegbouwkundige kennis
  • Digitaal vaardig
  • Communicatief vaardig
  • Samenwerkingsgericht

Organisatie en team

We werken voor Hilversum, de mediastad van NederlandEen groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is. We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar. Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner. Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam. We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.Elke dag willen we dit waarmaken.En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan. Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 13 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 11 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr/ in overleg. In ieder geval vrijdag.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 13 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 11 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De gemeente verzoekt altijd om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Er wordt een VOG screening uitgevoerd conform de VOG screening van de gemeente Hilversum. De verwerkingstijd is maximaal 4 weken, en bij VOG-P screening maximaal 8 weken. De kosten van de VOG zullen ten alle tijden reeds verdisconteerd zijn in het aangeboden uurtarief.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • We vergoeden geen reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Hilversum komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer is. Eventuele reiskosten die gemaakt worden in opdracht van de gemeente Hilversum voor werk-gerelateerde afspraken kunnen gedeclareerd worden met het ‘DECLARATIE KOSTEN PERSONEEL EN DERDEN’.

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur