Begindatum:
11 mrt 2024Einddatum:
1 aug 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
8 feb 2024Omschrijving van de opdracht
In deze senior rol speel je een cruciale rol in het optimaliseren en effectief uitvoeren van onze financiële administratieve processen. Jouw expertise en proactieve aanpak zijn gericht op het doorlopend verbeteren van deze processen. Je kijkt mee met de medewerkers van de financiele administratie en adviseert de teamleider over verbetermogelijkheden.
Naast deze nadruk op procesoptimalisatie, draag je de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse uitvoering van financiële handelingen. Dit samen met de 7 collega's die binnen de financiele administratie werkzaam zijn. Dit omvat onder andere de debiteurenadministratie en -beheer, drediteurenadministratie en – beheer, het verwerken van bankafschriften, het verwerken van memorialen en journaalposten, het beheer van tussenrekeningen, het beheer van investeringen en activastaat, het verzorgen van aangiften (BTW/BCF/IV3), het verwerken van begrotingswijzigingen en bijdragen in de P&C cyclus.
Let op: De gesprekken voor deze functie worden gepland op 29 februari. Het is belangrijk dat kandidaten/leveranciers hier rekening mee houden bij het indienen van de sollicitatie.
Verantwoordelijkheden
Optimalisatie van Processen: Continu verbeteren en stroomlijnen van financiële administratieve processen.
Dagelijkse Financiële Handelingen: Uitvoeren en beheren van dagelijkse financiële activiteiten, waaronder debiteuren- en crediteurenbeheer, en bankzaken.
Administratieve Handelingen: Verwerken van diverse financiële transacties, zoals memoriaalboekingen, correctieboekingen en betaalopdrachten.
Subadministraties: Beheer van financiële subadministraties, waaronder debiteuren, crediteuren en leningen, inclusief invordering en het deurwaardersproces.
Systemen: Controleren van de aansluiting tussen subsystemen en Key2 Financiën, inclusief het aflopen van tussenrekeningen en bankzaken.
Specifieke Financiële Taken: Uitvoeren van gespecialiseerde financiële taken, zoals treasury en fiscale aangiften.
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 11 maart 2024 tot en met 1 augustus 2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
U voegt een cv van maximaal 4 pagina's A4 toe.
In de afgelopen 7 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met het optimaliseren van financieel administratieve processen.
In de afgelopen 7 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in het werken op een financiële administratie bij een gemeentelijke organisatie.
Minimaal MBO4 diploma
Gunningscriteria
Aantoonbaar gebruik van en ervaring met Key2 Financiën. (40%)
Bekendheid met relevante wet- en regelgeving, zoals BBV. (20%)
Aantoonbare kennis van financieel administratieve processen binnen een gemeentelijke organisatie. (40%)
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.