Projectleider Optimaliseren Inhuurproces

Crackstraat 2, 8441 ES Heerenveen, Nederland

Sluit over 7 dagen
€ 95,00 24 Friesland

Begindatum:

1 jul 2025

Einddatum:

30 sept 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

13 jun 2025

De gemeente Heerenveen is het inhuur proces aan het optimaliseren. De noodzakelijke acties die hieruit voortkomen moeten projectmatig worden opgepakt en uitgevoerd. Dit gebeurt in nauwe samenwerking met opdrachtgevers en onder regie van het team HR. In een periode van 3 maanden moeten alle vraagstukken met betrekking tot inhuur worden opgepakt en verbeterd (opschonen van documentatie, toetsen en beantwoorden van inhuur vraagstukken, doorvoeren eventuele verbeteringen, ondersteunen bij verdere implementatie van het inhuur proces en beleid). De verwachting is dat een deel van de huidige inhuur opdrachten vast ingevuld gaan worden. Dat betekent dat een mogelijke vervolgactie ook inhoudt dat, in nauwe samenwerking met verantwoordelijk leidinggevenden en de recruiter, de werving moet worden voorbereid en in gang gezet.

Verantwoordelijkheden
Als projectleider ben je verantwoordelijk voor:
-    Het opschonen van inhuurdocumentatie 
-    Toetsen en beantwoorden van inhuurvraagstukken
-    Voorstellen voor verbetering en vervolgacties en deze in overleg doorvoeren.
-    Ondersteunen bij verdere implementatie van het inhuurproces en beleid
-    Het realiseren van de afgesproken acties met betrekking tot inhuurvraagstukken binnen de gestelde termijn van 3 maanden.

-    Voorbereiden werving ten behoeve van vaste invulling van functies in nauwe samenwerking met de leidinggevenden en de recruiter
 

Harde eisen

•    Minimaal 3 jaar ervaring in de functie projectleider
•    Opleidingsniveau MBO +/HBO

•    Ervaring (vanuit HR) met het inhuurproces en bijbehorende vraagstukken
•    Ervaring met werving en selectieproces waaronder het opstellen van vacatures
 

Wensen

•    Ervaring binnen een overheidsorganisatie en bij voorkeur een gemeente
•    Ervaring met het werken met het DAS systeem en bij voorkeur Werken in Friesland
 

Competenties

•    Samenwerken
•    Gedreven en resultaatgericht
•    Gestructureerd
•    Probleemoplossend
•    Nauwkeurig


 

De kandidaat is inzetbaar vanaf ................. tot en met ............. voor ............. uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Minimaal 3 jaar werkervaring als Projectleider
Minimaal MBO+ opleidingsniveau
30 %
Minimaal MBO + opleidingsniveau
30 %
Minimaal 3 jaar werkervaring als Projectleider
40 %
Ervaring met een inhuurproces en bijbehorende vraagstukken. Daarbij ervaring met werving en selectieprocessen en het opstellen van vacatures.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur