Taurusavenue 100, 2130 LS Hoofddorp, Nederland
Begindatum:
2 sept 2024Einddatum:
2 mrt 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
18 jul 2024Type inzet
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP In verband met de Wet Deregulering Arbeidsverhoudingen (Wet DBA) is beoordeeld of sprake is van een arbeidsovereenkomst indien een zzp’er de opdracht zou verwerven. Aangezien er een aanmerkelijk risico op de aanwezigheid van een gezagsverhouding is en vrije vervanging van de inhuurkracht niet wenselijk/realistisch is, is de gemeente van oordeel dat het risico op een arbeidsovereenkomst te hoog is. Daarom kan een zzp’er niet rechtstreeks inschrijven op deze opdracht. Het begrip zzp’er dekt de lading overigens niet geheel. Hieronder wordt bijvoorbeeld ook een BV begrepen, die de directeur/groot aandeelhouder (DGA) wil detacheren, zonder dat er een gezagsverhouding bestaat tussen de BV en de te detacheren persoon. Een zzp’er/DGA als hierboven bedoeld kan alleen inschrijven op de opdracht als hij/zij in dienst treedt van het detacherings-/payrollbedrijf. Kies Ja indien u zich hieraan conformeert.
Omschrijving van de opdracht
Als Inkomenssconsulent bij Gemeente Haarlemmermeer heb je een zelfstandige rol in contact met inwoners als het gaat om financiële dienstverlening. Je werkt nauw samen met de Casemanager werk met als doel de inwoner zo snel mogelijk zelfvoorzienend te laten zijn.
Als Inkomensconsulent voer je onderstaande werkzaamheden uit:
het verstrekken van informatie, advies en inlichtingen aan de inwoner
het beoordelen van aanvragen levensonderhoud in het kader van de PW op volledigheid en rechtmatigheid
het beoordelen van aanvragen bijzondere bijstand en minimaregeling op volledigheid en rechtmatigheid
het zelfstandig vullen van het uitkeringsdossier in Civision en archiveren in Djuma en opstellen van rapportages en beschikkingen.
De kandidaat is vanaf september beschikbaar en werkt fulltime (36 uur)
Kandidaatomschrijving
Wij zijn op zoek naar een ervaren Inkomensconsulent voor 36 uur per week met onderstaand profiel:
HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding op het gebied van maatschappelijk werk of sociaal juridische dienstverlening
Minimaal 3 jaar werkervaring bij een gemeentelijke Sociale Dienst
Je hebt actuele werkervaring als Inkomensconsulent
Kennis van voorliggende voorzieningen en ons gemeentelijk beleid
Kennis van regelingen met inkomensafhankelijke componenten (fiscale kennis en kennis van lonen, loonspecificaties e.d.)
Je bent in staat om beoordelingen te maken op basis van de balans tussen geld (middelen), hart (het volgen van je hart) en hoofd (kaders)
Alert op de mogelijkheid van fraude en omgaan met ongewenst gedrag
Je hebt actuele werkervaring met Civision Samenlevingszaken en Djuma
Je beschikt over uitstekende (motiverende) gesprekstechnieken
De kandidaat heeft geen andere opdracht lopen bij een andere opdrachtgever waardoor het totaal van de opdrachten meer dan 48 uur per week is.
Interviewplanning
De gesprekken vinden plaats in de week van 19 augustus
Dienstencategorie
Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing
CPV code
75200000-8 - Diensten ten behoeve van de gemeenschap