Adviseur Onderwijshuisvesting

Taurusavenue 100, 2130 LS Hoofddorp, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
115 32 Zuid-Holland

Begindatum:

1 okt 2024

Einddatum:

30 apr 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

26 jul 2024

Type inzet
Bent u een detacherings-/payrollbureau en/of intermediair of zzp’er. In verband met de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie (Wet DBA) is beoordeeld of sprake is van een arbeidsovereenkomst indien een zzp’er de opdracht zou verwerven. Aangezien er een aanmerkelijk risico op de aanwezigheid van een gezagsverhouding is en vrije vervanging van de inhuurkracht niet wenselijk/realistisch is, is de gemeente van oordeel dat het risico op een arbeidsovereenkomst te hoog is. Daarom kan een zzp’er niet rechtstreeks inschrijven op deze opdracht. Het begrip zzp’er dekt de lading overigens niet geheel. Hieronder wordt bijvoorbeeld ook een BV begrepen, die de directeur/groot aandeelhouder (DGA) wil detacheren, zonder dat er een gezagsverhouding bestaat tussen de BV en de te detacheren persoon. In verband met de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelatie (Wet DBA) moet de te plaatsen medewerker bij de opdrachtnemer in dienst zijn op basis van een arbeidsovereenkomst of de opdrachtnemer heeft met de te plaatsen medewerker een door de fiscus goedgekeurde tussenkomstovereenkomst gesloten. (Het detacheringbureau of het payrollbedrijf dienen op het moment van het publiceren van de offerteaanvraag al wel voor deze categorie te zijn toegelaten tot het Dynamisch Aankoop Systeem.) Een zzp’er als hierboven bedoeld kan niet zelf / rechtstreeks inschrijven op de opdracht. Kies Ja indien u zich hieraan conformeert

De kern van de opdracht
Onderwijshuisvesting is een dynamisch vakgebied, waarin jouw impact concreet zichtbaar wordt in de huisvesting van diverse scholen binnen de gemeente. In overleg met de schoolbesturen, de portefeuillemanager onderwijshuisvesting en andere collega’s, draag je zorg voor een adequate huisvesting voor primair, speciaal en voortgezet onderwijs.

Team Onderwijshuisvesting (6 fte) is binnen de gemeente Haarlemmermeer ondergebracht bij het Team Vastgoedzaken (19 fte), dat onderdeel is van het Cluster Grond- en Vastgoedzaken. Innovatie en vernieuwende ideeën rondom het renoveren van scholen of het versnellen van nieuwbouw is een belangrijk thema, waarin jij de spil bent in planvorming en beleidsontwikkeling.

De opdracht omvat onder meer:

  • Het accountmanagement voor een aantal schoolbesturen waar de gemeente mee samenwerkt;

  • Het uitvoeren van beleidstaken, zoals het behandelen van huisvestingsaanvragen, het toepassen van de huisvestingsverordening en overleggen over financiële vraagstukken;

  • Het bijdragen aan (de actualisatie van) het Integraal Huisvestingsplan Onderwijsvoorzieningen (IHP). Je geeft mede vorm aan de strategische opgaven van nieuwe gebiedsontwikkelingen en de inpassing van onderwijs, kinderopvang en sport;

  • Medeverantwoordelijk zijn voor het vastgoedbeheer van de diverse onderwijspanden die in juridisch eigendom van de gemeente zijn.

Aanvullende informatie

  • Er mogen meerdere kandidaten per leverancier worden aangeboden;

  • Facturering met betrekking tot inhuurkrachten aan de gemeente Haarlemmermeer dient digitaal en per kalendermaand te geschieden;

  • Het uurtarief is inclusief reis- en verblijfkosten (woon/werkverkeer) en exclusief btw;

  • De uitvraag betreft een all-in uurtarief;

  • Eventuele indexering vindt plaats op 1 januari na minimaal 1 jaar inhuurovereenkomst conform CBS, CAO lonen per uur particuliere bedrijven;

  • Van toepassing zijn de Gemeente Haarlemmermeer VNG-model algemene inkoopvoorwaarden voor Leveringen en Diensten - versie 2021.

Kandidaatomschrijving
Wat zoeken wij in jou

Je bent enthousiast, besluitvaardig, resultaatgericht maar ook klantgericht. Je werkt integraal en kunt goed samenwerken in een team. Je bent proactief en beschikt over een groot probleemoplossend vermogen.

Naast de bovengenoemde competenties, vinden wij het volgende essentieel:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;

  • Ervaring met en kennis van onderwijshuisvesting zijn een vereiste;

  • Ervaring op het gebied van accountmanagement en met het werken in een politiek bestuurlijke omgeving.

Interviewplanning
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 26 of dinsdag 27 augustus 2024. Aan de kandidaten wordt vriendelijk verzocht bij inschrijving deze data vrij te houden. De exacte tijdstippen worden na de selectie doorgegeven.

Sollicitatiegesprek:
De sollicitatie van de adviseur weegt voor 25% mee. Daarvoor kijken we naar het CV van de kandidaat in hoeverre deze voldoet aan de eis/wens omschrijving.

De drie beste kandidaten (gebaseerd op motivatiebrief en CV) zullen worden uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria:

  • Manier van adviseren; 

  • Mate van aansluiting/match met het team, werken in teamverband;

  • Mate van politiek bestuurlijke sensitiviteit;

  • Houding en gedrag, mate van enthousiasme

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.