thumbnail
thumbnail

Medewerker Beleidsuitvoering

Vrijheidstraat 2, 4941 DX Raamsdonksveer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Noord-Brabant

Begindatum:

24 jun 2024

Einddatum:

20 dec 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

6 jun 2024

Omschrijving van de opdracht
Heb je verstand van je vak, ben je flexibel, taakvolwassen, klant- en resultaatgericht en sta je bovendien open voor vernieuwing? Dan zijn wij op zoek naar JOU!

WIJ ZIJN PER DIRECT OP ZOEK NAAR :

Casemanager Omgevingswet
24-36 uur per week

De gemeente Geertruidenberg is in ontwikkeling! Door de talenten van onze medewerkers te benutten en continu te zoeken naar vernieuwing blijven we sterk als organisatie en zijn we altijd klaar voor de toekomst. We zijn wendbaar en anticiperen op ontwikkelingen in en om de gemeente. Van zo’n lerende organisatie waarin jouw talent gezien wordt, wil jij toch ook deel uitmaken.

Onze missie: Wij zijn een betrouwbare, verbindende partner.
Onze visie en strategie: Wij zijn een wendbare organisatie die optimaal schakelt op veranderingen. Onze medewerkers tonen eigenaarschap en krijgen ruimte en vertrouwen om zich te ontwikkelen. Vanuit die kracht zoeken wij de verbinding met onze omgeving en partners. Voor het zijn van een wendbare organisatie vraagt dit 2 zaken van ons: Opgavegericht werken en Werken vanuit zelforganiserende teams.

In ons werk staan drie kernwaarden centraal: Betrokken, Ondernemend en Professioneel.

Wie zoeken we?
Het team Omgevingswet bestaat uit zeven medewerkers en maakt onderdeel uit van cluster Beleid. Wij zijn per direct op zoek naar een casemanager Omgevingswet. Het team Omgevingswet houdt zich primair bezig met afhandelen van aanvragen over omgevingsvergunningen, maar ook met  archeologie en monumenten en is hiervoor het eerste aanspreekpunt voor de inwoners en bedrijven.

Kennis en beschikbaarheid

  • Je bent iemand met een HBO werk- en denkniveau en relevante werkervaring op het vakgebied;

  • Je beschikt bij voorkeur over relevante opleidingen ABW I en ABW II;

  • Je bent in staat omgevingsplannen te lezen en je beschikt over kennis en ervaring met betrekking tot de  Omgevingswet en Algemeen Bestuursrecht;

  • Je hebt affiniteit met automatiseringssystemen (voorkeur Liber en RxMission).

Competenties

  • Je hebt een open houding en goede mondelinge vaardigheden;

  • Je bent zelfstandig, accuraat, flexibel, stressbestendig en klantvriendelijk;

  • Je kunt de juiste prioriteiten stellen;

  • Je beheerst de Nederlandse taal goed;

  • Je bent iemand die goed kan luisteren, door kan vragen en klanten op een nette en duidelijke manier te woord kan staan;

  • Je bent politiek/bestuurlijke sensitief

Wat ga je doen? - Taken

  • Je toetst zelfstandig omgevingsvergunningen aan wet- en regelgeving en verordeningen voor de activiteiten bouwen, milieu, omgevingsplanactiviteiten (Opa) en buitenplanse omgevingsplanactivteiten (Bopa), aanleg en kap;

  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden van omgevingsoverleggen en aanvragen omgevingsvergunningen van het begin tot het einde;

  • Je denkt mee met de initiatiefnemer en hebt daarbij de instelling “ja mits” en kijkt naar de mogelijkheden binnen de geldende wet- en regelgeving;

  • Je stimuleert participatie in samenwerking met de initiatiefnemer en deelt kennis over en weer met onze klant;

  • Je zet je volledig in voor een optimale verbinding met de aanvrager en inwoners en bent oplossingsgericht;

  • Je bent ervoor verantwoordelijk dat verschillende disciplines en expertises samenkomen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan collega’s van de verschillende vakteams en extern met ketenpartners, zoals de Commissie ruimtelijke kwaliteit, de brandweer, het waterschap, Rijkswaterstaat en de omgevingsdienst;

  • Je vertegenwoordigt mede de gemeente bij de behandeling van bezwaar- en (hoger) beroepschriften;

  • Je ondersteunt bij overige zaken binnen het team.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 of per mail via hibo.abdi@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om je in te schrijven.

Documenten:

Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Beleidsuitvoering die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.